Ολυμπιακός: Για το 2014 Devotion Marketing Award
Στις τρεις φιναλίστ ομάδες της φετινής Ευρωλίγκας, που είναι υποψήφιες για το βραβείο 2014 Devotion Marketing Award, βρίσκεται και ο Ολυμπιακός.
Η εμπορική διεύθυνση και το πρόγραμμα Marketing της πειραϊκής ΚΑΕ βρίσκονται για ακόμα μία φορά, πέμπτη διαδοχική, στους φιναλίστ του ετήσιου διαγωνισμού της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης της γηραιάς ηπείρου. Πέρυσι και πρόπερσι είχαν φθάσει μέχρι την τρίτη θέση, ελπίδα όλων στον Ολυμπιακό είναι φέτος να κατακτήσουν το πρώτο βραβείο. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στο πλαίσιο του Marketing Summit, που θα διεξαχθεί αύριο (09/07) στη Βαρκελώνη.
Αντίπαλοι της ελληνικής ομάδας για την κατάκτηση του τίτλου του καλύτερου τμήματος μάρκετινγκ είναι φέτος η γερμανική Άλμπα Βερολίνου και η ισπανική Λαμποράλ Κούτσα. Η βράβευση θα ακολουθήσει στην εκδήλωση για τις κληρώσεις των διοργανώσεων της Ευρωλίγκας την Πέμπτη (10/07).Οι τρεις φιναλίστ προέκυψαν ύστερα από ψηφοφορία στην οποία πήραν μέρος συνολικά έξι ομάδες από την Ευρωλίγκα και το Eurocup. Οι υπόλοιπες τρεις υποψήφιες ήταν η τουρκική Φενέρμπαχτσε /Ούλκερ, η ιταλική Ολίμπια Μιλάνο και ο Παναθηναϊκός. Οι τρεις ομάδες επιλέχθηκαν με κριτήριο τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του μπάσκετ και των συμβόλων του, σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο, μέσω διαφορετικών εμπορικών προγραμμάτων, χρήσης των ΜΜΕ και των σύγχρονων τεχνολογιών, καθώς και δραστηριοτήτων τους που βασίζονται στους φιλάθλους.