Πως λειτουργεί το κιβώτιο TCT της Alfa Romeo;
Αναλύουμε το κιβώτιο TCT και διαπιστώνουμε πόσο πιο γρήγορο μπορεί να γίνει ένα μηχανικό κιβώτιο από το καλύτερο κλασικό αυτόματο όταν υπάρχουν δύο συμπλέκτες και καλός ηλεκτρονικός έλεγχος.
«Με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT ( Twin Clutch Technology) μπορείς να πεις με βεβαιότητα πως το Fiat Gruppο απέκτησε πλέον ένα αυτόματο κιβώτιο που λειτουργεί πραγματικά γρήγορα και ομαλά ρίχνοντας μαύρη πέτρα στα αυτοματοποιημένα μηχανικά Selespeed». Ευσταθεί η παραπάνω άποψη; Και ναι, και όχι! Ναι για την σαφώς πιο προηγμένη λειτουργία του TCT η οποία όμως βασίζεται σε αυτή των MTA (Mechanical Trasmission Automatized). Οι αλλαγές των σχέσεων πραγματοποιούνται ηλεκτροϋδραυλικά αλλά εδώ δεν υπάρχει ένας αλλά δύο συμπλέκτες (όπως στους πρωτεργάτες της VW με το DSG). Το TCT δεν προέρχεται αυτούσιο από κάποιον προμηθευτή καθώς έχει συναρμολογηθεί και εξελιχθεί από το τμήμα FPT (Fiat Powertrain Technologies) κάνοντας χρήση εξαρτημάτων (π.χ. οι δίσκοι είναι της LUK).
Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr