Το ανανεωμένο i30 στο... κλειστό κλαμπ του 1 lt.
Δεν αναφερόμαστε στην κατανάλωση αλλά στη χωρητικότητα του κινητήρα.
Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται από τη Hyundai η παρουσίαση του i30 facelift και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα εφοδιάζεται με το 3κύλινδρο 1.0 turbo, ισχύος 120 PS και μέγιστης ροπής 17,5 kgm. Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε επίσημα ότι ο 1.0 T-GDI θα βρεθεί κάτω από το καπό του νέου i20, το οποίο αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο. Η απόφαση της Hyundai να τον προσφέρει και στο μεγαλύτερο i30 δεν προκαλεί απορία. Κάθε άλλο.
Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr