Nissan Juke: Ένα οικονομικό αυτοκίνητο με χαρακτήρα (photos)

Nissan Juke: Ένα οικονομικό αυτοκίνητο με χαρακτήρα (photos)

Το Nissan Juke ανήκει στην κατηγορία των μικρών crossover.

Των αυτοκινήτων εκείνων που ξεφεύγουν από την πεπατημένη και τις παραδοσιακές κατηγορίες και είναι φτιαγμένα για να κάνουν περισσότερα από τα συμβατικά και να εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Το Nissan Juke μεταξύ αυτών, ίσως είναι και το πιο ξεχωριστό.

Η σχεδίασή του το κάνει να τραβάει το δικό του δρόμο σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική στην οποία είμαστε λίγο- πολύ όλοι εξοικειωμένοι. Στο εσωτερικό το Juke είναι ανάλογα επαναστατικό με το εξωτερικό αλλά παραμένει φρέσκο και σύγχρονο. Υπάρχουν πάντως κάποια στοιχεία που σε κερδίζουν από νωρίς, όπως είναι η καλή θέση οδήγησης και η τοποθέτηση του μοχλού των ταχυτήτων χαμηλά στην κονσόλα, σε σημείο που είναι πιο βολικό για τον οδηγό.

Όσο για χώρους, δεν πρέπει να περιμένετε κάτι παραπάνω από ότι θα προσέφερε ένα τυπικό σουπερμίνι. Ενώ οι μπροστά δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα, οι πίσω δεν θα είναι το ίδιο άνετα, καθώς ιδιαίτερα οι πιο ψηλοί θα δυσκολευτούν με τα πόδια τους και τα κεφάλια τους. Ούτε ο χώρος αποσκευών εντυπωσιάζει, έχοντας χωρητικότητα 251 λίτρων, ωστόσο ο ξεχωριστός χώρος των 44 λίτρων κάτω από την επένδυση στο δάπεδο του πορτ μπαγκάζ αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτικός- και αυξάνει τη συνολική χωρητικότητα.

Κάτω από το καπό του Juke συναντάμε τον 1,5 λίτρων πετρελαιοκινητήρα της Renault. Ο κινητήρας dCi των 1.461 κ.εκ. διαθέτει σύστημα ψεκασμού common rail και υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας, για να αποδώσει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 24,4 kgm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η ροπή του κινητήρα είναι πανταχού παρούσα, η λειτουργία του είναι πολύ ήσυχη και δίνει καλές επιδόσεις, φροντίζοντας να μένει πολύ χαμηλά η κατανάλωση. Στη δοκιμή μας η μέση τιμή κυμάνθηκε γύρω στα 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Το Juke έχει αξιοσημείωτη ποιότητα κύλισης, καλή συμπεριφορά στις στροφές και επιδεικνύει σταθερότητα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Για την ανάρτηση έχουν επιλεγεί γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω. Το τιμόνι σκληραίνει όσο χρειάζεται στις υψηλές ταχύτητες, παρέχοντας ικανοποιητικό feedback στον οδηγό, ενώ το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει κοντές σχέσεις, δίνοντας ζωηρό χαρακτήρα στο μικρό crossover. Ο θόρυβος όμως από τον κινητήρα περνά στο εσωτερικό όσο ανεβαίνουν οι στροφές.



Super League: Παίζει τα… ρέστα της η Athens Kallithea - Το πρόγραμμα της αγωνιστικής
Super League: Παίζει τα… ρέστα της η Athens Kallithea - Το πρόγραμμα της αγωνιστικής
NBA: Οι Πέισερς πέταξαν εκτός τελικών τους Καβαλίερς - Με τρομερή ανατροπή οι Θάντερ
NBA: Οι Πέισερς πέταξαν εκτός τελικών τους Καβαλίερς - Με τρομερή ανατροπή οι Θάντερ
Παναθηναϊκός: Η συνέντευξη του Βασίλη Παρθενόπουλου στο SBS Greek της Αυστραλίας
Παναθηναϊκός: Η συνέντευξη του Βασίλη Παρθενόπουλου στο SBS Greek της Αυστραλίας
Από την ΑΕΚ στα ΗΑΕ: Μια… ανάσα από την Αλ Νασρ ο Ματίας Αλμέιδα
Από την ΑΕΚ στα ΗΑΕ: Μια… ανάσα από την Αλ Νασρ ο Ματίας Αλμέιδα
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved