Η Gillette γιορτάζει τη δύναμη των ανδρών να επιλέγουν την εμφάνισή τους
SHARE

Η Gillette γιορτάζει τη δύναμη των ανδρών να επιλέγουν την εμφάνισή τους

Ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του Rogue One: A Star Wars Story, της πρώτης ανεξάρτητης ταινίας με θέμα από τη μυθολογία του Star Wars, δύο από τις πιο εμβληματικές καταναλωτικές μάρκες στον κόσμο, δίνουν ζωή στις ιστορίες που βρίσκονται πίσω από κάθε πρόσωπο.

Η Gillette, η κορυφαία μάρκα προϊόντων ανδρικής περιποίησης, παρουσιάζει τη διεθνή καμπάνια «Κάθε Ιστορία έχει ένα Πρόσωπο», σε συνεργασία με την Lucasfilm.

Καθώς η ταινία Rogue One αφηγείται την ιστορία που βρίσκεται πίσω από τους γενναίους Επαναστάτες, η ιστορία της Gillette μιλά για τη δύναμη που κρύβεται πίσω από το πρόσωπο κάθε άνδρα, καθώς προετοιμάζεται για τις προκλήσεις μιας καινούριας μέρας. Το πρόσωπο είναι το μέσο με το οποίο κάθε άνδρας επικοινωνεί την ιστορία του, όταν όλα τα άλλα αφαιρούνται. Γι’ αυτό και υπάρχει δύναμη στην εμφάνιση που επιλέγουν οι άνδρες να δημιουργούν για τον εαυτό τους.

Η καμπάνια «Κάθε Ιστορία έχει Πρόσωπο»

Η καμπάνια της Gillette «Κάθε Ιστορία Έχει Πρόσωπο» παρουσιάστηκε την 1η Νοεμβρίου 2016, με την παρουσίαση ενός μακράς διάρκειας σποτ, το οποίο συνδέει τις ιστορίες των αγνώστων προσώπων στο σύμπαν του Star Wars με τη θεμελιώδη αλήθεια ότι το πρόσωπο κάθε ανθρώπου διηγείται την ιστορία του, μέσα από την εμφάνιση που επιλέγει να δημιουργήσει. 

«Είναι απίστευτα συναρπαστικό να δουλεύουμε με μια θρυλική σειρά ταινιών, η οποία προσεγγίζει το ανδρικό μας κοινό και αναδεικνύει την ιστορία που κρύβεται πίσω από το πρόσωπο και την εμφάνιση που επιλέγει κάθε άνδρας», είπε ο John Mang, Vice President, Global Gillette. «Τα προϊόντα της Gillette, της κορυφαίας μάρκας στον κόσμο για την ανδρική περιποίηση, εξασφαλίζουν στους άνδρες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τη δική τους ιστορία και να συνεχίσουν δυναμικά το ταξίδι τους -όποιες κι αν είναι οι προκλήσεις που θα συναντήσουν στην πορεία», πρόσθεσε.

Η καμπάνια περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εμβληματικά αντικείμενα των δύο «κόσμων», όπως τα μοναδικά Rogue One: A Star Wars Story Special Edition Gift Packs. Η συλλεκτική αυτή έκδοση, με ειδικά σχεδιασμένη συσκευασία, περιλαμβάνει προϊόντα Gillette τα οποία παρέχουν σε κάθε άνδρα την ακρίβεια που χρειάζεται, για να κατακτήσει το Γαλαξία.

Η ειδική έκδοση, που διατίθεται στα καταστήματα από 1η Νοεμβρίου, κυκλοφορεί σε τρεις ειδικές συσκευασίες με κλασσικούς χαρακτήρες του Star Wars και αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο για να διαμορφώσει και να εκφράσει κάθε άνδρας την ιστορία που θέλει να πει στον κόσμο.


«Εξοικονομώ - Αυτονομώ»: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα με βελτιώσεις
«Εξοικονομώ - Αυτονομώ»: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα με βελτιώσεις
Νέα προσθήκη στον Αστέρα Βλαχιώτη
Νέα προσθήκη στον Αστέρα Βλαχιώτη
Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα: Παρατείνεται για τρεις μήνες η καταβολή του
Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα: Παρατείνεται για τρεις μήνες η καταβολή του
Δόξα Δράμας: Μεταγραφή πριν την πρεμιέρα της
Δόξα Δράμας: Μεταγραφή πριν την πρεμιέρα της

Συνωστισμός στα καταστήματα: Το σχέδιο για να αποφευχθεί έξαρση του κορονοϊού και σκληρό lockdown

Συνωστισμός στα καταστήματα: Το σχέδιο για να αποφευχθεί έξαρση του κορονοϊού και σκληρό lockdown

Βιασμός 11χρονης αθλήτριας: Πώς οδηγήθηκε στην καταγγελία - Τι είπε στην κατάθεση της

Βιασμός 11χρονης αθλήτριας: Πώς οδηγήθηκε στην καταγγελία - Τι είπε στην κατάθεση της

Τραγωδία στο Μάτι: Την ηγεσία της Πυροσβεστικής «δείχνουν» στελέχη της ΕΛΑΣ και της Τροχαίας

Τραγωδία στο Μάτι: Την ηγεσία της Πυροσβεστικής «δείχνουν» στελέχη της ΕΛΑΣ και της Τροχαίας

Καιρός - Αρναούτογλου: Προσοχή στις καταιγίδες, συνθήκες χιονοθύελλας στη Θράκη (vid)

Καιρός - Αρναούτογλου: Προσοχή στις καταιγίδες, συνθήκες χιονοθύελλας στη Θράκη (vid)

Κορονοϊός: Πόσα εμβόλια περιμένουμε στην Ελλάδα ανά εταιρεία - Πόσοι εμβολιάζονται κάθε μέρα

Κορονοϊός: Πόσα εμβόλια περιμένουμε στην Ελλάδα ανά εταιρεία - Πόσοι εμβολιάζονται κάθε μέρα

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5: Άνοιξε η πλατφόρμα – Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5: Άνοιξε η πλατφόρμα – Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις

Κορονοϊός – Σύψας: Με τις εικόνες που είδαμε δεν ξέρω αν η αγορά μπορεί να είναι ανοιχτή

Κορονοϊός – Σύψας: Με τις εικόνες που είδαμε δεν ξέρω αν η αγορά μπορεί να είναι ανοιχτή

Masterchef 5: Έπεσε το ίντερνετ με τον «κλώνο» του Κουτσόπουλου – Τρόλαρε και ο ίδιος ο σεφ

Masterchef 5: Έπεσε το ίντερνετ με τον «κλώνο» του Κουτσόπουλου – Τρόλαρε και ο ίδιος ο σεφ

Εμβόλιο κορονοϊού: Θρίλερ με άτομο που πέθανε λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του

Εμβόλιο κορονοϊού: Θρίλερ με άτομο που πέθανε λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του

Φρίκη: Δασκάλα κακοποίησε και βίασε 74 μαθήτριές της

Φρίκη: Δασκάλα κακοποίησε και βίασε 74 μαθήτριές της

Γυμνάσια - Λύκεια: Πότε μπορεί να μπει «παύλα» στη βαθμολογία 4μήνου

Γυμνάσια - Λύκεια: Πότε μπορεί να μπει «παύλα» στη βαθμολογία 4μήνου

Master Chef: Η πρώτη παίκτρια που μπαίνει με τρία «ναι» στο παιχνίδι

Master Chef: Η πρώτη παίκτρια που μπαίνει με τρία «ναι» στο παιχνίδι