Στο Μιλάνο η Ξάνθη, για σκάουτινγκ και... διαφήμιση

Στο Μιλάνο η Ξάνθη, για σκάουτινγκ και... διαφήμιση

Η ελληνοποίηση της ομάδας και η πάταξη του φαινομένου της ξενομανίας, αποτελούν βασικές προτεραιότητες της Ξάνθης, χωρίς ωστόσο η νέα πολιτική της ακριτικής ομάδας να...απονευρώνει και να βάζει σε δεύτερη μοίρα το σκάουτινγκ εκτός συνόρων.

Όπως έγραψε το Onsports στις 25/11, ο τεχνικός διευθυντής της ακριτικής ομάδας, Γιάννης Παπαδημητρίου πραγματοποίησε επίσκεψη στο Μιλάνο, προκειμένου να συμμετάσχει και να εκπροσωπήσει την Skoda στο διήμερο φόρουμ του Wyscout που φιλοξενείται στην ιταλική πόλη.

Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε πως η Ξάνθη, είναι η μοναδική ελληνική ομάδα που δίνει το παρών, αφού ο ΟΦΗ και ο Αστέρας Τρίπολης, αν και δήλωσαν αρχικά συμμετοχή, εν τούτοις δεν βρέθηκε εκπρόσωπός τους στο Μιλάνο.

Θυμίζουμε πως το Wyscout είναι μια ιταλικής προέλευσης ιστοσελίδα μέσω της οποίας οι ομάδες που γίνονται επί πληρωμή μέλη, μπορούν να «κατασκοπεύσουν» παίκτες από όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου παρακολουθώντας εκτός από τα βιογραφικά τους και τις επιδόσεις του σε αγώνες που έχουν βιντεοσκοπηθεί.

Και όπως γράφαμε και την περασμένη εβδομάδα, ο απεσταλμένος της Skoda θα΄χει την ευκαιρία εκτός από τις συζητήσεις για διάφορες περιπτώσεις παικτών που ενδεχομένως μελλοντικά να απασχολήσουν τον σύλλογο της Θράκης, να διαφημίσει και τα ποδοσφαιρικά… προϊόντα της Ξάνθης και γιατί όχι να βάλει τις βάσεις για ένα μεγάλο deal.

Η απάντηση του Σφαιρόπουλου για τις βολές
Η απάντηση του Σφαιρόπουλου για τις βολές
Γιασικεβίτσιους: «Δεν ήταν 50-50»
Γιασικεβίτσιους: «Δεν ήταν 50-50»
Ανακαλύψαμε το παιχνίδι γνώσεων που πρέπει να παίξει κάθε παρέα!
Ανακαλύψαμε το παιχνίδι γνώσεων που πρέπει να παίξει κάθε παρέα!
Επική ανατροπή από Ηρακλή, στον τελικό με ΠΑΟΚ
Επική ανατροπή από Ηρακλή, στον τελικό με ΠΑΟΚ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης