FIFA: Το μήνυμα για τον κορονοϊό (video)
Η FIFA έστειλε το δικό της μήνυμα στη μάχη που δίνεται απέναντι στον κορονοϊό.
Συγκεκριμένα, ο Αρσέν Βενγκέρ, ο Μαουρίσιο Ποτσετίνο, η Κέισι Στόνεϊ, ο Αλιού Σισέ, ο Ζοσέ Μουρίνιο, η Τζιλ Έλλις και ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας, Τζιάνι Ινφαντίνο, δίνουν πέντε σημεία-κλειδιά στη μάχη κατά της πανδημίας.