Έβαλαν βόμβα στο συνέδριο της FIFA! (photo)

Με πολλά απρόοπτα πραγματοποιείται το 65ο συνέδριο της FIFA στην Ζυρίχη με θέμα την εκλογή νέου προέδρου, καθώς το μεσημέρι της Παρασκευής (29/5) οι εργασίες διεκόπησαν λόγω… βόμβας!

Γιώργος Κυριακόπουλος
Έβαλαν βόμβα στο συνέδριο της FIFA! (photo)

Συγκεκριμένα, η ελβετική Αστυνομία επικοινώνησε με την Παγκόσμια Ομοσπονδία και ζήτησε από τα μέλη να αποχωρήσουν από το «Hallenstadion» καθώς υπάρχει πληροφορία πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στην αίθουσα του συνεδρίου. Όμως, είναι εύκολα αντιληπτό, το συνέδριο διεκόπη και πολλοί άνδρες της Αστυνομίας ξεκίνησαν τις έρευνές τους.

fifabomb

Πάντως, πριν την έναρξη του 65ου Συνεδρίου της FIFA, δύο Παλαιστίνιοι με σημαίες της πατρίδας τους… διαδήλωσαν έξω από το «Hallenstadion» ζητώντας την αποβολή του Ισραήλ από τους… κόλπους της Ομοσπονδίας.