Χοακίν: «Να το απολαύσουμε»

Ο Χοακίν αφιέρωσε την πρόκριση στους φίλους της ομάδας που ταξίδεψαν στην Αθήνα και τόνισε πως η ομάδα του πρέπει να απολαύσει τη συμμετοχή της.

Χοακίν: «Να το απολαύσουμε»

«Αφιερώνουμε τη μεγάλη πρόκριση στους φίλους της ομάδας. Ήταν μία δύσκολη διαδικασία αυτό το καλοκαίρι και γι’ αυτό πανηγύρισα τόσο πολύ», είπε αρχικά ο Χοακίν και πρόσθεσε:

«Τώρα θα πρέπει να απολαύσουμε τη συμμετοχή μας στους ομίλους του Champions League. Ο αντίπαλός μας εκεί μπορεί να είναι ο Ολυμπιακός, ο οποίος είναι ευπρόσδεκτος».

COMMENTS