Tips για εύκολη απώλεια βάρους
1 SHARE

Tips για εύκολη απώλεια βάρους

Μερικές φορές κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και σκέφτεσαι πως οι αμέτρητες ώρες που ξημεροβραδιάζεσαι στο γυμναστήριο δεν έχουν το αποτέλεσμα που θα ήθελες;

Μπορεί όντως οι μύες σου να έχουν σφίξει αλλά τα κιλά σου παραμένουν ίδια; Δεν χρειάζεται άλλο να απορείς φίλε μου. Όπως έλεγε και μία παλιά διαφήμιση, «δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο», για αυτό παρακάτω θα βρεις μερικά μικρά μυστικά που θα σε βοηθήσουν να χάσεις αυτά τα 4 με 5 παραπανίσια κιλά που σε ταλαιπωρούν εδώ και καιρό.

  1. Εμπλούτισε τη μέρα σου με πολύ νερό

Η χημική ουσία H20, είναι ένας ισχυρός «εχθρός» του λίπους που συγκεντρώνεται στο κορμί μας. Έρευνες έχουν αποδείξει πως η σωστή και τακτική ενυδάτωση μπορεί να λειτουργήσει δραστικά στην απώλεια βάρους, ενισχύοντας επιπλέον το μεταβολισμό μας.

Extra tip: Μην ξεχνάς να επιλέγεις και τροφές που είναι πλούσιες σε νερό όπως τα αγγούρια, οι ντομάτες ή το καρπούζι. Με αυτόν τον τρόπο θα χορταίνεις και θα «χάνεις» ταυτόχρονα.

  1. Κράτα σημειώσεις

Μπορεί να σου φανεί αστείο, αν όμως θέλεις να χάσεις βάρος καλό θα ήταν να αποκτήσεις ένα «Ημερολόγιο Διατροφής». Σύμφωνα με μελέτες, όσο πιο λεπτομερής είναι η καταγραφή του τι τρως τόσο πιο ενημερωμένος είσαι γύρω από τη διατροφή σου, με αποτέλεσμα στο μέλλον να κάνεις ακόμη πιο υγιεινές επιλογές. Δεν είναι απαραίτητο να έχεις κάποιο τετράδιο, τράβα απλά φωτογραφίες τα γεύματά σου με το κινητό σου.

  1. Κάνε τις υγιεινές επιλογές πιο… προσβάσιμες

Με άλλα λόγια, άδειασε τα ντουλάπια και το ψυγείο από ανθυγιεινά σνακ, αγόρασε μία μεγάλη φρουτιέρα, γέμισέ τη και τοποθέτησέ τη σε ένα εμφανές σημείο. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις πιο εύκολο στον εαυτό σου να επιλέξει τις θρεπτικές τροφές για να τραφεί. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το ψυγείο. Βάλε τα αλλαντικά στο πίσω μέρος και φέρε στα πιο μπροστινά ράφια το γιαούρτι και τα λαχανικά.

  1. Πες «αντίο» στο ανθρακικό

Είναι η πιο μικρή και η πιο δραστική αλλαγή! Θα σε γλιτώσει από πολλές «άχρηστες» και επιπλέον θερμίδες. Τα αναψυκτικά είναι από τους πρωταρχικούς παράγοντες αύξησης βάρους. Μπορείς να το αντικαταστήσεις με ανθρακούχο νερό που θα του έχεις προσθέσει μερικές σταγόνες λεμόνι.

  1. Τρώγε το βραδινό σου από νωρίς

Αν θες να δεις άμεση απώλεια βάρους, το πρώτο πράγμα που πρέπει να συνηθίσεις, είναι να απολαμβάνεις το βραδινό σου πριν τις 20.00. Ο οργανισμός μας τείνει να «τεμπελιάζει» από εκείνη την ώρα και έπειτα, με αποτέλεσμα όλα να λειτουργούν με μεγαλύτερη βραδύτητα, πόσο μάλλον ο μεταβολισμός μας. Ένα «γεμάτο» γεύμα χρειάζεται τις πιο πρωινές ώρες που ο οργανισμός είναι ενεργός και επιτελεί διάφορες δραστηριότητες και όχι όταν ετοιμάζεται να πέσει για ύπνο.

Extra tip: Δώσε μεγαλύτερη σημασία στο πρωινό σου. Με το να το αποφεύγεις δεν «γλιτώνεις» θερμίδες, επιβαρύνεις τον οργανισμό σου και τον οδηγείς από μόνος σου στην πείνα.

Παίζουμε μπαλίτσα και στο Instagram. Ακολούθησέ μας!

Μαρτίνς: «Η πρόκριση κρίθηκε στην αποτελεσματικότητα του αντιπάλου»
Μαρτίνς: «Η πρόκριση κρίθηκε στην αποτελεσματικότητα του αντιπάλου»
Χάτσκβιτς: «Ο Ολυμπιακός ευκαιρίες, εμείς πρόκριση!»
Χάτσκβιτς: «Ο Ολυμπιακός ευκαιρίες, εμείς πρόκριση!»
Βαθμολογία UEFA: Υποβιβάστηκε στη 14η θέση η Ελλάδα
Βαθμολογία UEFA: Υποβιβάστηκε στη 14η θέση η Ελλάδα
Μπαρτσελόνα-Μπασκόνια 77-67: «Μπλαουγκράνα» ο «εμφύλιος» (photos)
Μπαρτσελόνα-Μπασκόνια 77-67: «Μπλαουγκράνα» ο «εμφύλιος» (photos)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies