5 μύθοι που ένας pro ΔΕΝ πιστεύει για το τρέξιμο
SHARE

5 μύθοι που ένας pro ΔΕΝ πιστεύει για το τρέξιμο

Φίλε μου, είτε είσαι από εκείνους που απολαμβάνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα την εκτόνωση που προσφέρει το τρέξιμο, είτε αποφάσισες να ξεκινήσεις σήμερα την καριέρα σου, μαζέψαμε για σένα τους πέντε πιο κοινούς μύθους που σχετίζονται με αυτή τη μορφή άσκησης και τους ακυρώσαμε έναν προς έναν.

treximo2

Μύθος #1: Κάποιος που κάνει body building, δεν επιτρέπεται να τρέχει

Υπάρχουν μερικοί που πιστεύουν πως η αερόβια προπόνηση και η προπόνηση ενδυνάμωσης, δεν πάνε μαζί λόγω του ότι καταλήγουν σε διαφορετικό στόχο. Στον αντίποδα, η εξοικείωση με όσο το δυνατόν περισσότερα μοτίβα κινήσεων και τρόπους εκγύμνασης είναι η καλύτερη μέθοδος για να εξασφαλίσεις ένα υγιές σώμα. Και αυτό είναι ένα ισχυρό επιχείρημα από μόνο του. 

Μύθος #2: Το τρέξιμο μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς 

Αν έχεις κάνει την κατάλληλη προετοιμασία πριν ξεκινήσεις, το πιο πιθανό είναι να μην πάθεις απολύτως τίποτα. Σημασία έχει να ακολουθήσεις όλη την ιεροτελεστία της προπόνησης, κάνοντας τις απαραίτητες διατάσεις και προετοιμάζοντας τον οργανισμό σου για το τι θα επακολουθήσει. Επιπλέον, αν προμηθευτείς τα κατάλληλα παπούτσια, τότε σίγουρα, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Μπορείς να αρχίσεις να τρέχεις.

treximo3

Μύθος #3: Η προπόνηση ενδυνάμωσης είναι η μόνη που μπορεί να σε ωφελήσει μυϊκά  Τεράστιο ψέμα! Το τρέξιμο μπορεί να γίνει ο κατάλληλος σύμμαχος για κάποιον που αγαπάει, έχει συνηθίσει τις προπονήσεις με βάρη και στοχεύει σε αύξηση της μυϊκής του μάζας. Το να τρέχεις, δεν σημαίνει απαραίτητα μόνο ότι χάνεις βάρος. Κάθε βήμα σου καθώς τρέχεις, «σηκώνει» περίπου τέσσερις φορές το βάρος του σώματός σου, άρα όλη η «δουλειά» γίνεται στα πόδια που σταδιακά δυναμώνουν. Είπατε κάτι;  

Μύθος #4: Πριν το τρέξιμο χρειάζεται να φας απαραίτητα «υδατάνθρακα» 

Όχι φίλε μου, αυτό δεν ισχύει, τουλάχιστον όχι για όλους. Αν σκοπεύεις να τρέξεις για λιγότερο από 90’ δεν θα σε ωφελήσει πουθενά. Ωστόσο, σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως πρέπει να αποφεύγουμε πριν την προπόνηση τα επεξεργασμένα φαγητά και αυτά που περιέχουν μπόλικο Ω6. Καλύτερα να αντικαταστήσουμε τα παραπάνω με λαχανικά και φρούτα, που θα βοηθήσουν στην καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες και θα εμπλουτίσουν τον οργανισμό μας με το ωφέλιμο στοιχείο Ω3.

treximo4

Μύθος #5: Το να αμελήσεις την προπόνηση είναι «αμαρτία»

 Όχι, δεν είναι αμαρτία. Μετά από μία σκληρή προπόνηση, πάντα πρέπει να διαθέτουμε χρόνο στον εαυτό μας να αναρρώσει. Προγραμμάτισε από σήμερα τις μέρες αυτές που δεν θα κάνεις… απολύτως τίποτα. Αντίστοιχα, βρες τις μέρες εκείνες που το πρόγραμμά σου είναι πιο ελαστικό και μπορεί η προπόνησή σου να γίνει ακόμα πιο λειτουργική. Επιπλέον, μπορείς να κάνεις δώρο στον εαυτό σου ένα χαλαρωτικό μασάζ, αναζωογονώντας έτσι και τους ιστούς των μυών σου. Η ανάπαυση θα δεις πως σταδιακά θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις αποδόσεις σου.

Μήτρου-Λονγκ: «Να κάνω κάτι σπουδαίο για την Ελλάδα»
Μήτρου-Λονγκ: «Να κάνω κάτι σπουδαίο για την Ελλάδα»
Eurocup: «Διπλό»… ζωής στο Βιλερμπάν για την Παρτιζάν, ιστορική πρόκριση η Ανδόρα!
Eurocup: «Διπλό»… ζωής στο Βιλερμπάν για την Παρτιζάν, ιστορική πρόκριση η Ανδόρα!
Champions League: Όλα τα γκολ της αγωνιστικής (videos)
Champions League: Όλα τα γκολ της αγωνιστικής (videos)
Champions League: Η μεγάλη απόκρουση του Άλισον που έστειλε στους «16» τη Λίβερπουλ (video)
Champions League: Η μεγάλη απόκρουση του Άλισον που έστειλε στους «16» τη Λίβερπουλ (video)


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies