Super Bowl: Λιγότερες επενδύσεις από εταιρείες, αλλά με ποσό-ρεκόρ στις TV διαφημίσεις

Super Bowl: Λιγότερες επενδύσεις από εταιρείες, αλλά με ποσό-ρεκόρ στις TV διαφημίσεις

Λίγες ημέρες πριν το πολυαναμενόμενο ραντεβού με το 55ο Super Bowl, που έχει προγραμματιστεί για τις 7 Φεβρουαρίου, μεταξύ της Κάνσας Σίτι και της Τάμπα Μπέι και αναμένεται να παρακολουθήσουν 22.000 θεατές, εξακολουθεί η μάχη της διαφήμισης, ενώ τα έσοδα θα είναι μειωμένα λόγω covid-19.

Όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα La Repubblica, το Fox κέρδισε περίπου 449 εκατομμύρια δολάρια το 2020 από διαφημίσεις.

Το 2021, η τιμή διαφήμισης 20 δευτερολέπτων έφτασε στο υψηλό όλων των εποχών, 5,6 εκατομμύρια δολάρια (4,6 εκατομμύρια ευρώ), ενώ το 2020, η τιμή ήταν 5,3 εκατομμύρια δολάρια.

Όμως ιστορικές εταιρείες, που συνδέονται με το Super Bowl για δεκαετίες, έχουν αποσυρθεί ή έχουν επενδύσει λιγότερα. Δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις Hyundai, Ford, Little Caesars.

Η Budweiser, συνεργάτης της εκδήλωσης από το 1983, θα είναι με ορισμένα προϊόντα της, αφού προτίμησε να διαθέσει ένα εκατομμύριο δολάρια σε μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης σχετικά με τη Covid-19 και τα εμβόλια.

Η Pepsi αποφάσισε επίσης να μειώσει κατά το ήμισυ την επένδυσή της στο Super Bowl, ακόμα πιο δραστική ήταν η επιλογή της Coca Cola, η οποία δεν θα συμμετέχει.



Βόλεϊ: Το πρόγραμμα των Εθνικών ομάδων ανδρών και γυναικών στο European League 2026
Βόλεϊ: Το πρόγραμμα των Εθνικών ομάδων ανδρών και γυναικών στο European League 2026
Βίντεο με όλα τα γκολ της βραδιάς στο Champions League
Βίντεο με όλα τα γκολ της βραδιάς στο Champions League
Παναθηναϊκός: Οι σκέψεις του Μπενίτεθ για το κομβικό ματς με την Βικτόρια Πλζεν
Παναθηναϊκός: Οι σκέψεις του Μπενίτεθ για το κομβικό ματς με την Βικτόρια Πλζεν
Champions League: Με ανατροπή η Σίτι τη Ρεάλ, πρόκριση η Άρσεναλ - Έπεσε στη βαθμολογία ο Ολυμπιακός
Champions League: Με ανατροπή η Σίτι τη Ρεάλ, πρόκριση η Άρσεναλ - Έπεσε στη βαθμολογία ο Ολυμπιακός
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved