Super Bowl: Λιγότερες επενδύσεις από εταιρείες, αλλά με ποσό-ρεκόρ στις TV διαφημίσεις

Super Bowl: Λιγότερες επενδύσεις από εταιρείες, αλλά με ποσό-ρεκόρ στις TV διαφημίσεις

Λίγες ημέρες πριν το πολυαναμενόμενο ραντεβού με το 55ο Super Bowl, που έχει προγραμματιστεί για τις 7 Φεβρουαρίου, μεταξύ της Κάνσας Σίτι και της Τάμπα Μπέι και αναμένεται να παρακολουθήσουν 22.000 θεατές, εξακολουθεί η μάχη της διαφήμισης, ενώ τα έσοδα θα είναι μειωμένα λόγω covid-19.

Όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα La Repubblica, το Fox κέρδισε περίπου 449 εκατομμύρια δολάρια το 2020 από διαφημίσεις.

Το 2021, η τιμή διαφήμισης 20 δευτερολέπτων έφτασε στο υψηλό όλων των εποχών, 5,6 εκατομμύρια δολάρια (4,6 εκατομμύρια ευρώ), ενώ το 2020, η τιμή ήταν 5,3 εκατομμύρια δολάρια.

Όμως ιστορικές εταιρείες, που συνδέονται με το Super Bowl για δεκαετίες, έχουν αποσυρθεί ή έχουν επενδύσει λιγότερα. Δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις Hyundai, Ford, Little Caesars.

Η Budweiser, συνεργάτης της εκδήλωσης από το 1983, θα είναι με ορισμένα προϊόντα της, αφού προτίμησε να διαθέσει ένα εκατομμύριο δολάρια σε μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης σχετικά με τη Covid-19 και τα εμβόλια.

Η Pepsi αποφάσισε επίσης να μειώσει κατά το ήμισυ την επένδυσή της στο Super Bowl, ακόμα πιο δραστική ήταν η επιλογή της Coca Cola, η οποία δεν θα συμμετέχει.



Παναθηναϊκός - ΑΕΚ: Κυκλοφορούν τα εισιτήρια για το ντέρμπι της Λεωφόρου
Παναθηναϊκός - ΑΕΚ: Κυκλοφορούν τα εισιτήρια για το ντέρμπι της Λεωφόρου
Πέντε ταξίδια και μια... κηδεία! Αξέχαστο δώρο από τον Ηρακλή για τα 117 χρόνια ιστορίας
Πέντε ταξίδια και μια... κηδεία! Αξέχαστο δώρο από τον Ηρακλή για τα 117 χρόνια ιστορίας
Το κάλεσμα των Αταμάν, Σλούκα και Χουάντσο για το 4o Τουρνουά Μπάσκετ «Αλέξανδρος»
Το κάλεσμα των Αταμάν, Σλούκα και Χουάντσο για το 4o Τουρνουά Μπάσκετ «Αλέξανδρος»
Μπαρτζώκας: «Από τις καλύτερες ομάδες στην EuroLeague ο Ερυθρός Αστέρας»
Μπαρτζώκας: «Από τις καλύτερες ομάδες στην EuroLeague ο Ερυθρός Αστέρας»
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved