Πάμε Λονδίνο μέσω Ν. Ζηλανδίας

Στην ελληνική αποστολή για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στίβου αθλητών με αναπηρία, που διεξάγεται στη Νέα Ζηλανδία (21-30 Ιανουαρίου 2011), στις αγωνιστικές βλέψεις της ελληνικής ομάδας και στην παρουσία του υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Χρήστου Αηδόνη, αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής (ΕΠΕ), Γιώργος Φουντουλάκης.
Πάμε Λονδίνο μέσω Ν. Ζηλανδίας