Δέκατη η Μπελιμπασάκη

Τη 10η θέση πήρε η Μαρία Μπελιμπασάκη στο σύνολο μετά τη διεξαγωγή των τριών ημιτελικών σειρών στα 200μ του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου στο Ελσίνκι.

Γιάννης Ρήγας
Δέκατη η Μπελιμπασάκη

«Έφυγα καλά, αλλά πάνω στο βιράζ βγήκαν μπροστά οι υπόλοιπες αθλήτριες. Προσπάθησα να κρατήσω αλλά δεν τα κατάφερα. Περίμενα κάτι καλύτερο», είπε η Μπελιμπασάκη που ήταν 4η στη σειρά της με 23.31.

Στην ίδια σειρά ήταν 3η η Κύπρια πρωταθήτρια Ελένη Αρτυματά με 23.21, η οποία με το χρόνο που σημείωσε πήρε το εισιτήριο για τον τελικό.