Ο δεκάλογος του Μαραθωνοδρόμου
SHARE

Ο δεκάλογος του Μαραθωνοδρόμου

Λίγες μόνο εβδομάδες έμειναν μέχρι τις 12 Νοεμβρίου και την πραγματοποίηση του αγώνα των 42.195 μέτρων.

Ο Μαραθώνιος πλησιάζει και εσύ έχεις αρχίσει ήδη προπονήσεις, με στόχο να «σπάσεις» το προσωπικό σου ρεκόρ και να ξεπεράσεις τον εαυτό σου. Συγκεντρώσαμε χρήσιμες συμβουλές για να σε βοηθήσουμε να πας πιο έτοιμος από ποτέ στον μεγάλο αγώνα δρόμου!

  1. Ξεκίνα με προθέρμανση

Μην υποτιμάς τη σημασία της προθέρμανσης που θα προετοιμάσει το σώμα σου για την επίπονη διαδικασία που θα ακολουθήσει. Πριν ξεκινήσεις το κυρίως πρόγραμμα, κάνε διατάσεις και stretching που θα σε βοηθήσουν να «ζεστάνεις» τους μύες και συνεπώς να αποφύγεις τραυματισμούς, που μπορεί να οδηγήσουν σε μεγαλύτερα προβλήματα και να σε απομακρύνουν από τον στόχο σου.

  1. Κατανάλωνε ενεργειακά ποτά κατά τη διάρκεια των long runs

Το τρέξιμο μακράς διαρκείας θα σε βοηθήσει σημαντικά να αυξήσεις τόσο τα χιλιόμετρα που διανύεις, όσο και τις αντοχές σου. Παρόλα αυτά, μην ξεχνάς ότι δεν πρέπει να γίνεται πάνω από μία φορά την εβδομάδα, ενώ καλό θα ήταν κατά τη διάρκειά του να καταναλώνεις ενεργειακά ροφήματα, όπως για παράδειγμα το ποτό υδατανθράκων και πρωτεΐνης Herbalife24 Prolong, που είναι ιδανικό για κατανάλωση κατά τη διάρκεια παρατεταμένης άσκησης.

4a.jpg

 

  1. Επίλεξε το κατάλληλο outfit

Διάλεξε αθλητικά ρούχα που είναι φτιαγμένα από τα κατάλληλα υλικά και βοηθούν το σώμα σου να «αναπνέει», απομακρύνοντας τον ιδρώτα. Φρόντισε να μη σου προκαλούν ερεθισμούς, να είναι άνετα και να σου επιτρέπουν να κινείσαι ελεύθερα.

  1. Επένδυσε στα σωστά αθλητικά παπούτσια

Ένα καλό ζευγάρι παπούτσια μπορεί να κάνει τη διαφορά. Επίλεξε αθλητικά που σου προσφέρουν άνεση και ελευθερία κινήσεων. Προκειμένου να είσαι σίγουρος ότι έχεις κάνει τη σωστή επιλογή, κάνε ένα πελματογράφημα, σε κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα αθλητικών ειδών. Δεν κοστίζει τίποτα και θα σε βοηθήσει πολύ να βρεις το ιδανικό ζευγάρι που θα ταιριάζει στην ανατομία του ποδιού σου, προκειμένου να αποφύγεις τραυματισμούς!

  1. Άλλαξε τη διαδρομή που ακολουθείς

Όσο περνάει ο καιρός που προπονείσαι, προσπάθησε να δοκιμάζεις ακόμη πιο απαιτητικές διαδρομές. Επίλεγε διαδρομές που μοιάζουν με αυτή του Μαραθωνίου, για να είσαι όσο πιο κοντά στην πραγματική εμπειρία, που θα βιώσεις την ημέρα του μεγάλου αγώνα.

  1. Ξεκουράσου

Αν θέλεις να αυξήσεις την αποδοτικότητα του οργανισμού σου, πρέπει ανάμεσα στις σκληρές προπονήσεις να κάνεις διαλείμματα και να ξεκουράζεσαι. Έτσι, θα δώσεις χρόνο στο σώμα σου να ανακτήσει τις χαμένες του δυνάμεις και να ανταποκριθεί καλύτερα στις προκλήσεις.

  1. Ακολούθησε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα

Φρόντισε να ακολουθείς ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου και θα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, καθώς και εδώδιμες ίνες. Επίλεξε ένα ελεγμένο συμπλήρωμα διατροφής, όπως το θρεπτικό ρόφημα Herbalife24 Formula 1 Sport που δεν περιέχει τεχνητά αρώματα ή γλυκαντικές ουσίες.

4b.jpg

  1. Ενυδατώσου

Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική, αν θέλεις να αποδώσεις ακόμη πιο αποτελεσματικά. Φρόντισε να εφοδιάζεις τον οργανισμό σου με τις ποσότητες νερού που χρειάζεσαι, αλλά και να αποκαθιστάς τους ηλεκτρολύτες που απομακρύνονται από το σώμα σου με την έντονη εφίδρωση, καταναλώνοντας ποτά ηλεκτρολυτών όπως το Herbalife24 Hydrate.

  1. Άκουσε το σώμα σου

Μην υπερεκτιμάς τις δυνατότητές σου. Αν νιώθεις οποιαδήποτε ενόχληση, είναι καλύτερο να σταματήσεις, παρά να προκαλέσεις έναν πιο σοβαρό τραυματισμό, που θα σου στοιχήσει.

4g.jpg

  1. Μην ξεχνάς την αποθεραπεία

Πέρα από την προθέρμανση που, όπως είπαμε, πρέπει πάντα να αποτελεί το πρώτο βήμα, μην ξεχνάς την αποθεραπεία. Πρέπει να διαρκεί από δέκα μέχρι είκοσι περίπου λεπτά της ώρας και να περιλαμβάνει διατάσεις, που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την ευκαμψία των μυών σου. Έτσι, θα είσαι έτοιμος να αντεπεξέλθεις πιο εύκολα στην επόμενη προπόνηση.

Στο παραπάνω μπορεί να βοηθήσει το να εντάξεις στη διατροφή σου και ένα ασφαλές, ελεγμένο και εξειδικευμένο συμπλήρωμα διατροφής, όπως το Herbalife24 Rebuild Endurance, που είναι ένα ποιοτικό ποτό ανάκτησης υδατανθράκων και πρωτεΐνης για αθλήματα αντοχής ή το Herbalife24 Rebuild Strength, που είναι ένα εξαιρετικό ποτό ανάκτησης υψηλής πρωτεΐνης, ιδανικό για μετά την προπόνηση ενδυνάμωσης.

Με την κατάλληλη σωματική, ψυχολογική και διατροφική προετοιμασία θα καταφέρεις να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις του δύσκολου αγώνα, και γιατί όχι, να ξεπεράσεις το προσωπικό σου ρεκόρ!

 


Ολυμπιακός-Άρσεναλ: Το απίστευτο στατιστικό - Τέσσερα «διπλά» στα τελευταία ματς (photos+videos)
Ολυμπιακός-Άρσεναλ: Το απίστευτο στατιστικό - Τέσσερα «διπλά» στα τελευταία ματς (photos+videos)
Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς την... είπε στον ΛεΜπρον Τζέιμς για ΑΠΙΘΑΝΟ λόγο! (video)
Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς την... είπε στον ΛεΜπρον Τζέιμς για ΑΠΙΘΑΝΟ λόγο! (video)
Φενέρμπαχτσε: Ανακοίνωσε κρούσμα Covid-19
Φενέρμπαχτσε: Ανακοίνωσε κρούσμα Covid-19
Χαμός στο Twitter: Έκανε το Fair Play της χρονιάς και οι συμπαίκτες του έγιναν έξαλλοι (video)
Χαμός στο Twitter: Έκανε το Fair Play της χρονιάς και οι συμπαίκτες του έγιναν έξαλλοι (video)

Δημήτρης Λιγνάδης: Οδηγείται στις φυλακές Τρίπολης μετά την απόφαση για προφυλάκιση

Δημήτρης Λιγνάδης: Οδηγείται στις φυλακές Τρίπολης μετά την απόφαση για προφυλάκιση

Κούγιας για προφυλάκιση Λιγνάδη: Γιατί χρειάστηκαν 5 ώρες διάσκεψη για μια δικογραφία με 10 φύλλα;

Κούγιας για προφυλάκιση Λιγνάδη: Γιατί χρειάστηκαν 5 ώρες διάσκεψη για μια δικογραφία με 10 φύλλα;

Lockdown: Το στοίχημα του Πάσχα και τα σενάρια για σχολεία, καταστήματα, εστίαση

Lockdown: Το στοίχημα του Πάσχα και τα σενάρια για σχολεία, καταστήματα, εστίαση

Βεβαίωση μετακίνησης εργαζομένων: Τι θα ισχύει από 1η Μαρτίου - Όλες οι αλλαγές

Βεβαίωση μετακίνησης εργαζομένων: Τι θα ισχύει από 1η Μαρτίου - Όλες οι αλλαγές

Προκαταβολή σύνταξης: Πώς θα δοθούν τα 384 ευρώ - Τι πρέπει να προσέξετε

Προκαταβολή σύνταξης: Πώς θα δοθούν τα 384 ευρώ - Τι πρέπει να προσέξετε

Βίντεο-ντοκουμέντο από άγρια ληστεία: Έριξαν υπάλληλο φούρνου πάνω σε τζαμαρία - «Θα πεθάνεις»

Βίντεο-ντοκουμέντο από άγρια ληστεία: Έριξαν υπάλληλο φούρνου πάνω σε τζαμαρία - «Θα πεθάνεις»

Ψάλτου για Φιλιππίδη: Έτρεμα να βγω στη σκηνή, με χτυπούσε με μένος – Η καταγγελία που σοκάρει

Ψάλτου για Φιλιππίδη: Έτρεμα να βγω στη σκηνή, με χτυπούσε με μένος – Η καταγγελία που σοκάρει

Τούρκοι πιλότοι: «Ουρλιαχτά» μέσα στο κοκ πιτ - Να ποιοι ρίχνουν θερμοβολίδες για να ξεφύγουν

Τούρκοι πιλότοι: «Ουρλιαχτά» μέσα στο κοκ πιτ - Να ποιοι ρίχνουν θερμοβολίδες για να ξεφύγουν

Θεσσαλονίκη: Βίντεο – ντοκουμέντο από το δυστύχημα με νεκρό οδηγό μηχανής που έπεσε σε λεωφορείο

Θεσσαλονίκη: Βίντεο – ντοκουμέντο από το δυστύχημα με νεκρό οδηγό μηχανής που έπεσε σε λεωφορείο

Survivor spoiler - «Βόμβα»: Nέα οικειοθελής αποχώρηση από το reality;

Survivor spoiler - «Βόμβα»: Nέα οικειοθελής αποχώρηση από το reality;

Ανδρέας Μικρούτσικος: «Λύγισε» μιλώντας για τον αδελφό του – Η αποκάλυψη για υπόθεση βιασμού

Ανδρέας Μικρούτσικος: «Λύγισε» μιλώντας για τον αδελφό του – Η αποκάλυψη για υπόθεση βιασμού

Κάτια Ταραμπάνκο: Η εξομολόγηση για το Survivor - «Θέλησα να σώσω τον εαυτούλη μου»

Κάτια Ταραμπάνκο: Η εξομολόγηση για το Survivor - «Θέλησα να σώσω τον εαυτούλη μου»