«Τριάρα» ο Παναθηναϊκός στον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός Κ17 επικράτησε 3-2 του οσφπ στο ντέρμπι των Εφήβων με δύο γκολάρες του Εμμανουηλίδη και ένα ακόμα του Καλομοίρη. Ήττα 2-1 για τους Παίδες στην πρεμιέρα.

«Τριάρα» ο Παναθηναϊκός στον Ολυμπιακό

Μεγάλη νίκη επί του «αιώνιου» αντιπάλου πήραν οι Έφηβοι του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Κ17. Οι «πράσινοι» επικράτησαν με 3-2, πολύ πιο εύκολα από ότι δείχνει το τελικό σκορ και έφτασαν τους 9 βαθμούς, τρεις λιγότερους από την πρωτοπόρο ΑΕΚ, αλλά και με ένα παιχνίδι λιγότερο (αναβλήθηκε την περασμένη αγωνιστική αυτό με τον Αστέρα Τρίπολης).

Διαβάστε περισσότερα εδώ.