Επτά χρόνια μακριά μας…
Ήταν ξημερώματα Δευτέρας 14 Σεπτεμβρίου του 2009, όταν γράφτηκε μία από τις πιο μαύρες σελίδες για τον κόσμο του Παναθηναϊκού.
Επτά χρόνια συμπληρώνονται σήμερα απ’ το χαμό δύο νεαρών οπαδών του Παναθηναϊκού, Πάρη και Αποστολή. Οι δύο φίλοι του «τριφυλλιού» έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο, στο δρόμο της επιστροφής από την Κομοτηνή, οπού είχαν βρεθεί για να δουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα.
Διαβάστε περισσότερα στο leoforos.gr