Τίμησαν την Κορακάκη στη Δράμα
Λίγο πριν την έναρξη του αποψινού φιλικού αγώνα ποδοσφαίρου μεταξύ Δόξας Δράμας και ΠΑΟΚ που τελείται στο Δημοτικό γήπεδο Δράμας, οι δυο ομάδες που συναντιούνται μετά από 17 χρόνια, βράβευσαν την Χρυσή ολυμπινίκη της σκοποβολής Ανν Κορακάκη και τον πρωταθλητή στα 110μ. με εμπόδια Κώστα Δουβαλίδη που κατάγονται από την πόλη της Ανατολικής Μακεδονίας
Η Άννα Κορακάκη μιλώντας στον κόσμο είπε: «Ευχαριστώ τις δύο αγαπημένες μου ομάδες την Δόξα και τον ΠΑΟΚ που με τίμησαν σήμερα. Εύχομαι και στις δύο πολλές επιτυχίες, αλλά και να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι σαν φίλαθλοι». Τους δύο αθλητές βράβευσε ο πρόεδρος της ΑΣ Δόξας Δράμας, αλλά και ο ΣΦ ΠΑΟΚ Νεάπολης με τιμητικές πλακέτες.