Ολυμπιακός: Οι «ερυθρόλευκοι» στο «FootbALLabout»
Στο 2ο Διεθνές Συνέδριο «FootbALLabout» έδωσε το «παρών» η ΠΑΕ Ολυμπιακός όπου παρουσίασε το έργο της στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Οι Πειραιώτες είναι η μοναδική ομάδα του πρωταθλήματος που διαθέτει Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και πήρε μέρος στο Συνέδριο στην ενότητα «Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο Ποδόσφαιρο. Καθήκον ή Ανάγκη;».
Το «παρών» έδωσε ο Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Κοινωνικής Ευθύνης της ΠΑΕ, Βασίλης Τοκάκης, ο οποίος ανέλυσε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής και τις δράσεις στον συγκεκριμένο τομέα, που έχει ως επίκεντρο τα παιδιά.
Στη συγκεκριμένη ενότητα συζητήθηκαν:
- Οι λόγοι ύπαρξης προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
- Οι ανάγκες που εξυπηρετούνται μέσω των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και ο τρόπος σύνδεσής τους με το ποδόσφαιρο.
- Ο πραγματικός κοινωνικός ρόλος του ποδοσφαίρου σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα.
- Τα προγράμματα Κοινωνικής Δράσης από Λίγκες και ποδοσφαιρικούς συλλόγους.
Ο Βασίλης Τοκάκης στάθηκε ιδιαίτερα στη συνεργασία που ξεκίνησε φέτος ο Ολυμπιακός με τη UNICEF με σκοπό τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, στην «Ερυθρόλευκη Αγκαλιά Αγάπης» που και φέτος άνοιξε τα… χέρια της κι «αγκάλιασε» ιδρύματα κι οργανισμούς που χρειάζονταν ενίσχυση, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες δράσεις της ομάδας μας που αποδεικνύουν ότι βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον συνάνθρωπο που έχει την ανάγκη μας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση της Κεφαλονιάς, όπου συνέβαλε στο κόστος ανασυγκρότησης των πληγεισών σχολικών μονάδων μετά τους πρόσφατους σεισμούς, αλλά και της Ψερίμου και της Καλύμνου, όπου ενίσχυσε οικονομικά τους πληγέντες από τις πλημμύρες κατοίκους.
Αναφέρθηκε, επίσης, στις βασικές αρχές που διέπουν τη φιλοσοφία των «ερυθρόλευκων» στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και δεν είναι άλλες από την ανταπόδοση στην κοινωνία και τη χώρα της αγάπης που δέχεται από τον κόσμο του, τη συμμετοχή σε αυτή ως ενεργό κι αναπόσπαστο μέλος της, αλλά και τον στόχο του να αποτελεί στήριγμα και πηγή έμπνευσης για τη νεολαία που, λόγω και της κρίσης, μαστίζεται από πολλά προβλήματα.
Η ομιλία ολοκληρώθηκε με την ανάλυση του οράματος του «Olympiacos Foundation», που αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για τον σύλλογο στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Στο ίδιο πάνελ συμμετείχαν επίσης οι Πάτρικ Γκάσερ (Senior CSR Manager της UEFA), Αλμπέρτο Κολόμπο (Υπεύθυνος Marketing, ΜΜΕ και Επικοινωνίας της EPFL), Μιχάλης Αναγνώστου (Γενικός Διευθυντής της Super League), Χόρχε Μιράντα (Επικεφαλής Συντονιστής στο Benfica Foundation) κι Ελισάβετ Μανώλη (Σύμβουλος Μarketing της Μίντλεσμπρο).