ΠΑΟΚ: Στα αποδυτήρια ο Σαββίδης

Τους παίκτες του Δικεφάλου συνεχάρη μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού ο ισχυρός άντρας της ΠΑΕ

ΠΑΟΚ: Στα αποδυτήρια ο Σαββίδης

Έκδηλη είναι η ικανοποίηση στις τάξεις του ΠΑΟΚ μετά τη νίκη με 2-1 επί του Ολυμπιακού στο ντέρμπι της Τούμπας, με τους παίκτες των Θεσσαλονικέων μάλιστα να δέχονται και μια ευχάριστη.. επίσκεψη στα αποδυτήρια. Όπως αναφέρεται, ο Ιβάν Σαββίδης μετέβη στα αποδυτήρια τη Τούμπας προκειμένου να συγχαρεί τους παίκτες του Γιώργου Γεωργιάδη για τη νίκη που φέρνει ξανά την ηρεμία στο «στρατόπεδο» του Δικεφάλου.

Δείτε αποκλειστικά βίντεο στο Onsports TV

COMMENTS