Στην Αθήνα ο Ερυθρός Αστέρας

Λίγα λεπτά μετά τις 11:30 έφτασε στην Αθήνα η αποστολή του Ερυθρού Αστέρα ενόψει του αποψινού (24/3) φιλικού αγώνα με τον Ολυμπιακό.

Στην Αθήνα ο Ερυθρός Αστέρας

Την αποστολή υποδέχθηκαν ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, Λεωνίδας Θεοδωρακάκης και ο Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ., Κυριάκος Καλογεράκος.

Η αποστολή του Ερυθρού Αστέρα αποτελείται από τους: Σταμένκοβιτς, Μπαΐκοβιτς, Μίκιτς, Βίλοτιτς, Τόσιτς, Μιχαΐλοβιτς, Γέρεμιτς, Εβάντρο, Μπίνιτς, Καντού, Ρέλιτς, Στόϊκοβιτς, Κάουσιτς, Ισά, Σρνιτς, Γέβτιτς, Μπόρχα, Πέροβιτς, Καλουντιέροβιτς.

COMMENTS