Κηφισιά: Ενίσχυση με Να’α

Αριστερό μπακ από τον Ολυμπιακό Βόλου πήρε η Κηφισιά.

Κηφισιά: Ενίσχυση με Να’α

Μια ακόμη μεταγραφική κίνηση ολοκλήρωσε η Κηφισιά, καθώς απέκτησε τον Τζόσεφ Αντουάν Να’α. Ο 20χρονος αριστερός μπακ αγωνιζόταν πέρυσι στον Ασπρόπυργο και φέτος στον Ολυμπιακό Βόλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Joseph Antoine Na’a, ο οποίος αγωνίζεται ως αριστερός ακραίος αμυντικός.

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας μας γεννήθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2002 στο Καμερούν.

Ο νεαρός αμυντικός φόρεσε πέρσι 17 φορές τη φανέλα του Ασπρόπυργου στο πρωτάθλημα της Football League και το καλοκαίρι μετακόμισε στον Ολυμπιακό Βόλου, με τα χρώματα του οποίου είχε 9 συμμετοχές στη Betsson Super League 2.

Η ΠΑΕ Κηφισιά τον καλωσορίζει στην οικογένειά της, του εύχεται υγεία και κάθε επιτυχία στους προσωπικούς και ομαδικούς στόχους».