Πρώτη απώλεια για τη Σέλτικ

Πρώτη απώλεια για τη Σέλτικ στην Premier League Σκοτίας, καθώς δέχθηκε την ισοφάριση 2-2 από την Ινβερνές στο 89΄.

Πρώτη απώλεια για τη Σέλτικ

Νωρίτερα, οι πρωταθλητές είχαν προηγηθεί 2-1 με σκόρερ τους Κινγκ στο 29΄ και Σινκλέρ στο 34΄. Για τους γηπεδούχους το σκορ είχε ανοίξει ο Ρόγκιτς στο 17΄, ενώ ο Φισερ ήταν εκείνος που χάρισε το βαθμό στο 89΄.