Κοπή πίτας στην Προσοτσάνη

Την πίτα της έκοψε το βράδυ της Παρασκευής (17/2) η Προσοτσάνη, με την ευχή να συνεχίσει η ομάδα την αγωνιστική της άνοδο.

Κοπή πίτας στην Προσοτσάνη

Αμέσως μετά τη λήξη της τελευταίας προπόνησης την Παρασκευή, διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές των Δραμινών μετέβησαν στο cafe Millennium, όπου σε μια σεμνή τελετή ο πρόεδρος των «κυανόλευκων» έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα. Τυχερός εκ μέρους των παικτών ήταν ο Κώστας Τσακμακίδης, ο οποίος βρήκε το φλουρί.

Την Κυριακή, η Προσοτσάνη υποδέχεται τον Αετό Αρριανών, θέλοντας να διατηρήσει το αήττητο στην έδρα της.