«Θα είναι εξαιρετικό που πηγαίνουμε στην Ελλάδα στα μέσα της εβδομάδας. Δεν έχω ξαναπάει εκεί πριν, οπότε θα είναι μια σπουδαία εμπειρία, αλλά ξέρουμε ότι θα είναι ένα πολύ δύσκολο ματς. Η ζέστη θα τα κάνει όλα πιο δύσκολα, αλλά θα κάνουμε αυτό που κάνουμε πάντα και θα πάμε εκεί και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο για να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα», ήταν τα λόγια του Μπι Τζέι Μπερνς στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας από τη Βόρεια Ιρλανδία.