Πόσο έχει αυξηθεί η κίνηση λόγω του Black Friday

Πόσο έχει αυξηθεί η κίνηση λόγω του Black Friday

 Σημαντική δείχνει να είναι η αύξηση του ενδιαφέροντος αλλά και των πωλήσεων μέσω διαδικτυακών καναλιών και κατά τη δεύτερη «καραντίνα», σύμφωνα με τα στοιχεία από την πλατφόρμα του Skroutz.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Skroutz για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020, η κίνηση που καταγράφεται στην πλατφόρμα του Skroutz είναι αυξημένη κατά 32%. Ειδικότερα, υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις ανά ημέρα κατά μέσο όρο όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλ. πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα.

Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι καταναλωτές συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις online αγορές τους στα νέα δεδομένα βάσει των περιοριστικών μέτρων, της εποχικότητας και των αναγκών για τηλε-εργασία, τηλε-εκπαίδευση και δημιουργικό χρόνο στο σπίτι.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr



Στη «μάχη» του Κυπέλλου ο... ακέφαλος Παναθηναϊκός
Στη «μάχη» του Κυπέλλου ο... ακέφαλος Παναθηναϊκός
Champions League, Ολυμπιακός - Πάφος: Εκκίνηση στα… αστέρια απ’ το «κάστρο» του
Champions League, Ολυμπιακός - Πάφος: Εκκίνηση στα… αστέρια απ’ το «κάστρο» του
Γκραντ: «Θέλουμε την κορυφή και θέλουμε και... εκδίκηση»
Γκραντ: «Θέλουμε την κορυφή και θέλουμε και... εκδίκηση»
Πένθος στο ποδόσφαιρο: Πέθανε στα 42 του ο σπουδαίος Ντέγιαν Μιλοβάνοβιτς
Πένθος στο ποδόσφαιρο: Πέθανε στα 42 του ο σπουδαίος Ντέγιαν Μιλοβάνοβιτς
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved

Πρέπει να καθαρίζονται κάθε εβδομάδα, αλλά κανείς δεν το κάνει (από τα πιο βρώμικα σημεία κουζίνας)