Κοριτσάκι με σύνδρομο Down πρωταγωνιστεί σε διαφημιστική καμπάνια
Η μόδα αρχίζει να ξεφεύγει από τα στερεότυπα της τελειότητας!
Γενικά παρατηρείται μία κίνηση της βιομηχανίας της μόδας και της ομορφιάς προς ευρύτερα γκρουπ του πληθυσμού, δημιουργώντας πχ προϊόντα για αφροαμερικανές αποκλειστικά ή συλλογές για υπέρβαρες, φιλοξενούν στα εξώφυλλά τους plus-size μοντέλα και αφιερώνουν ολόκληρα editorials σε άτομα με ιδιαιτερότητες. Ύστερα από την American Apparel που χρησιμοποίησε transsexual και άτομα τρίτης ηλικίας για τις καμπάνιες της με τον οίκο Lanvin να ακολουθεί στο δεύτερο κομμάτι- έρχεται μία από τις πιο γνωστές σχεδιάστριες μαγιό να ταράξει τα νερά.
Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr στο θέμα: «Κοριτσάκι με σύνδρομα Down πρωταγωνιστεί σε διαφημιστική καμπάνια μαγιό».