Στο πλευρό των απεργών

Με το μέρος των απεργών του Ερυθρού Αστέρα που απείχαν χθες (14/3) από την προπόνηση της ομάδας τάχθηκε ο Μάρκο Κέσελ.

Στο πλευρό των απεργών

Μόλις μια μέρα μετά τη μεγάλη νίκη επί της Ολίμπια Λιουμπλιάνας, οι παίκτες του Ερυθρού Αστέρα αποφάσισαν να εκφράσουν την δυσφορία τους απεργώντας από την προπόνηση.

Ο «ερυθρόλευκος» φόργουορντ μιλώντας στην εφημερίδα «Novosti» για το γεγονός σχολίασε :«Tα παιδιά πέτυχαν μια φανταστική επιτυχία. Είμαι ευτυχισμένος, γιατί ο Μπάκιτς και όλοι οι παίκτες έδειξαν τι αξίζουν. Έδωσαν το μάξιμουμ, δεν σκέφτηκαν τίποτα άλλο και το κίνητρό τους είναι να βλέπουν μόνο ένα γεμάτο γήπεδο. Αυτή είναι η επιτυχία της ομάδας και των οπαδών, αλλά όχι αυτών που υπόσχονται πράγματα».