Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Κούζμιτς

Ο Όγκνιεν Κούζμιτς πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και θα συνεχίσει την ανάρρωση του στο σπίτι.

Βαγγέλης Πάτας
Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Κούζμιτς

Έντεκα ημέρες μετά το σοβαρό τροχαίο ατύχημα που παραλίγο να του στοιχήσει τη ζωή, ο άλλοτε σέντερ του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ ξεπέρασε τα δύσκολα. Μάλιστα, το βράδυ της Πέμπτης (25/7) βγήκε από το νοσοκομείο και θα συνεχίσει την ανάρρωση του σε οικογενειακό περιβάλλον.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα…

«Το ιατρικό συμβούλιο έκανε τις απαραίτητες εξετάσεις και ικανοποιημένο από την υγεία του παίκτη του Ερυθρού Αστέρα, αποφάσισε να συνεχίσει ο Όγκνιεν την ανάρρωσή του σε οικογενειακό περιβάλλον, αλλά με την συχνή επίβλεψη και εξετάσεις που θα γίνουν τις επόμενες ημέρες»

COMMENTS