Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Κούζμιτς
Ο Όγκνιεν Κούζμιτς πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και θα συνεχίσει την ανάρρωση του στο σπίτι.
Έντεκα ημέρες μετά το σοβαρό τροχαίο ατύχημα που παραλίγο να του στοιχήσει τη ζωή, ο άλλοτε σέντερ του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ ξεπέρασε τα δύσκολα. Μάλιστα, το βράδυ της Πέμπτης (25/7) βγήκε από το νοσοκομείο και θα συνεχίσει την ανάρρωση του σε οικογενειακό περιβάλλον.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα…
«Το ιατρικό συμβούλιο έκανε τις απαραίτητες εξετάσεις και ικανοποιημένο από την υγεία του παίκτη του Ερυθρού Αστέρα, αποφάσισε να συνεχίσει ο Όγκνιεν την ανάρρωσή του σε οικογενειακό περιβάλλον, αλλά με την συχνή επίβλεψη και εξετάσεις που θα γίνουν τις επόμενες ημέρες»
Velika pobeda Kuzme, utakmica se nastavlja. Pušten je na kućno lečenje ??https://t.co/nQU8MImgP9 #kkcz #WeAreTheTeam pic.twitter.com/zqmETLkDS2
— KK Crvena zvezda (@kkcrvenazvezda) July 25, 2019