Καμπάτσο: «Ήμασταν ενωμένοι και τα καταφέραμε»

Στο πρόσωπο που έβγαλε η Ρεάλ Μαδρίτης στάθηκε μετά το τέλος του ματς με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ ο Φακούντο Καμπάτσο

Γεράσιμος Λυμπέρης
Καμπάτσο: «Ήμασταν ενωμένοι και τα καταφέραμε»

Ο Αργεντινός γκαρντ είπε στην κάμερα της NOVA: «Δεν ήμουν μόνο εγώ. Ήταν όλη η ομάδα. Παίξαμε με ενέργεια, σκληρά, ήμασταν ενωμένοι και τα καταφέραμε».