Γκιστ: «Κάναμε σημαντικά λάθη»

Ο Τζέιμς Γκιστ ήταν από τους καλύτερους παίκτες της ομάδας του στον αγώνα με τον Ολυμπιακό, ωστόσο δεν κατάφερε να φύγει νικητής από το ΣΕΦ.
Γκιστ: «Κάναμε σημαντικά λάθη»

Ο ίδιος σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα υπογράμμισε: «Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, έπαιξε δυνατά από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα. Εμείς είμαστε σε διαδικασία μάθησης ακόμα. Παίξαμε σκληρά, αλλά κάναμε σημαντικά λάθη και χάσαμε. Αυτό που μας απομένει να κάνουμε είναι να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά».