Άρης: Συναγερμός με δεύτερο κρούσμα κορονοϊού στην ομάδα

Άρης: Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση θετικού δείγματος κορωνοϊού στην ομάδα ακολούθησε δεύτερη ενημέρωση για ένα επιπλέον κρούσμα στις τάξεις των «κιτρινόμαυρων»

Ελένη Μαρκάτη
Άρης: Συναγερμός με δεύτερο κρούσμα κορονοϊού στην ομάδα

Ενόψει του δύσκολου αγώνα με την ΑΕΚ για την 4η αγωνιστική της Stoiximan Basket League, ο Άρης ανακοίνωσε πως βρέθηκε και δεύτερο μέλος της ομάδας θετικό στον κορονοϊό, γεγονός που έχει προκαλέσει ιδιαίτερη ανησυχία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Άρης:

Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι βρέθηκε δεύτερο θετικό δείγμα Covid-19 σε μέλος του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας.

Το μέλος του ΑΡΗ είναι ήδη σε καραντίνα και η ομάδα ακολουθεί όλα τα προβλεπόμενα σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, της ΓΓΑ και του ΕΣΑΚΕ.

COMMENTS