«Δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου»

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος «εγκαινίασε» το blog του στην ιστσελίδα του ΕΣΑΚΕ, βάζοντάς μας σε ρυθμούς Πρωταθλήματος

«Δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου»

Συγκεκριμένα, ο νεαρός φόργουορντ έγραψε:

«Καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία. Αρχικά, θα ήθελα εκφράσω τη χαρά μου επειδή μου δίνεται η ευκαιρία να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας. Κάθε έναρξη σεζόν αποτελεί και μια νέα αρχή για όλους μας. Αισθάνομαι ενθουσιασμένος που και αυτή η χρονιά με βρίσκει εδώ και αισιοδοξώ πως θα πάει περίφημα. Βέβαια, αυτό θα πρέπει να το αποδείξουμε και πάνω στο παρκέ.

Διαβάστε περισσότερα στο leoforos.gr