Όλοι στη «μάχη»!

Για πρώτη φορά φέτος ο Αργύρης Πεδουλάκης έκανε προπόνηση με όλους τους παίκτες που βρίσκονται στο «πράσινο» ρόστερ!

Όλοι στη «μάχη»!

Στην ευχάριστη θέση να έχει όλους τους αθλητές του Παναθηναϊκού Superfoods στη διάθεσή του για πρώτη φορά από την έναρξη της προετοιμασίας βρέθηκε στη σημερινή (12/9) προπόνηση ο Αργύρης Πεδουλάκης.

Βλέπετε, ο Τζέιμς Γκιστ ξεπέρασε πλήρως το διάστρεμμα που τον κράτησε εκτός των δύο φιλικών αναμετρήσεων με το Λαύριο και την Κύμη και ακολούθησε το κανονικό πρόγραμμα προπόνησης.

Διαβάστε περισσότερα στο leoforos.gr

COMMENTS