Έφτασαν στη βάση τους (photos)

Οι «πράσινοι» μετά την προετοιμασία τους στο Καρπενήσι επέστρεψαν στην Αθήνα

Έφτασαν στη βάση τους (photos)

Στη βάση τους επέστρεψαν μετά από περίπου δυο εβδομάδες προετοιμασίας στο Καρπενήσι οι παίκτες του Παναθηναϊκού Superfoods όπου μπαίνουν πλέον στην τελική ευθεία για το τουρνουά προς τιμήν του Δημήτρη Διαμαντίδη. Βέβαια υπάρχουν πιο πριν τα φιλικά με Κύμη και Λαύριο. Μάλιστα οι παίκτες του «τριφυλλιού» δεν είπαν όχι στους μικρούς φίλους της ομάδας που ήθελαν να φωτογραφηθούν με τα ινδάλματα τους.

Δείτε εικόνες εδώ.

COMMENTS