Τριαντόπουλος: «Συνεργασία, η λέξη κλειδί για την επιτυχία!»
SHARE

Τριαντόπουλος: «Συνεργασία, η λέξη κλειδί για την επιτυχία!»

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, η πιο επιτυχημένη, η καλύτερη ομάδα στην Ιστορία του ελληνικού αθλητισμού, σε όλα τα σπορ, ήταν αδύνατον να λείπει από το «Game Changer Sports».

Μέσω του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΚΑΕ, Παναγιώτη Τριαντόπουλου, το «τριφύλλι» έδωσε το «παρών». Ο Παναγιώτης Τριαντόπουλος συμμετείχε στην ενότητα «ΤOWARDS STRONGER BRANDS», όπου κεντρικός ομιλητής ήταν ο Τζόρντι Μπερτομέου.

Στη διάρκεια της ομιλίας του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΑΕ, ανέλυσε τον τρόπο λειτουργίας του κορυφαίου συλλόγου και παράλληλα από την ανδρική ομάδα μέχρι τις νεοσύστατες ακαδημίες που έχουν προσλκύσει τεράστιες εταιρίες ως χορηγούς.

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Παναγιώτη Τριαντόπουλου:

«6 Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα
34 Πρωταθλήματα Ελλάδος
17 Κύπελλα Ελλάδος
1 Διηπειρωτικό

Κάποια σύμβολα αντιπροσωπεύουν την απόλυτη δόξα στην Ιστορία. Είναι σημαντικό όμως να αντιπροσωπεύουν επίσης το ήθος, το πάθος και τη δύναμη. Υπάρχουν πολλά σύμβολα αλλά λίγα σαν τον Παναθηναϊκό B.C. στην Ευρώπη. Οι πιο λαμπρές σελίδες της ελληνικής μπασκετικής και γενικότερα της αθλητικής Ιστορίας έχουν γραφτεί από τα σπουδαία επιτεύγματα της ομάδας μας. Ο Παναθηναϊκός, κατά κοινή ομολογία, ήταν το πιο πετυχημένο Club της τελευταίας εικοσαετίας στην Ελλαδα και από τα κορυφαία της Ευρώπης. Ή ακόμα καλύτερα η κορυφαία ομάδα που έχει βγάλει αυτός ο τόπος σε όλα τα ομαδικά αθλήματα.

Αυτή η πραγματικότητα δεν προκύπτει μόνο από τους τίτλους που έχει κατακτήσει αλλά και από την εμπορική αξία που έχει δημιουργήσει το Brand Παναθηναϊκός καθώς και από την ευρύτερη αποδοχή που λαμβάνει πανευρωπαϊκά. Για να χτιστεί όμως ένα δυνατό αθλητικό Brand χρειάζονται πολλά συστατικά και μεγάλη προσπάθεια.

Γιατί;

* Γιατί το σήμα αυτό οφείλεις όχι μόνο να το φτάσεις αλλά και να το διατηρήσεις ψηλά. Να κατακτάς κορυφές και να του δίνεις δόξα. Υπάρχει δεκάδες χρόνια και θα υπάρχει για δεκάδες ακόμα. Οφείλεις να αποτελέσεις ένα σημαντικό κομμάτι της Ιστορίας του και να αυξήσεις την υπεραξία που θα κληρονομήσουν οι διάδοχοι για να συνεχίσουν.

* Γιατί το προϊόν σου, η ομάδα, δεν είναι κάτι άψυχο. Αποτελείται από έμψυχο δυναμικό. Από ανθρώπους. Με ιδιαιτερότητες και ευαισθησίες. Απαιτείται και ισχυρή υποστηρικτική διοικητική ομάδα για να κρατάς το προϊόν σου σε υψηλά επίπεδα. Και μην ξεχνάμε ότι και οι παίκτες χτίζουν το δικό τους brand name παράλληλα.

* Γιατί δεν έχεις να κάνεις με απλούς καταναλωτές-πελάτες που πρέπει να τους πείσεις ότι το προϊόν σου είναι το καλύτερο. Έχεις να κάνεις με ανθρώπους που έχουν πάθος και αγάπη για το σήμα σου. Που είναι αυστηροί κριτές. Που δύσκολα θα τους έχεις «στις χαρές και στις λύπες μαζί». Ο Παναθηναϊκός το κατάφερε. Τους σεβόμαστε, τους χρειαζόμαστε και τους κάνουμε υπερήφανους.

* Γιατί δημιουργείς πρότυπα και οφείλεις να διασφαλίσεις ότι αυτά τα πρότυπα ζωής πρέπει να πρεσβεύουν τις αξίες της κοινωνίας και να γίνονται φωτεινά παραδείγματα.

* Γιατί ο αθλητισμός αδιαμφισβήτητα έχει σημαντικές κοινωνικές προεκτάσεις στις περισσότερες εκφάνσεις της καθημερινότητας.

* Και τέλος για να κερδίσεις εσύ κάποιος πρέπει να χάσει. Η αξία του ηττημένου δίνει μεγαλύτερη αξία στη νίκη σου. Άρα παίζει ρόλο το περιβάλλον στο οποίο τοποθετείς το προϊόν σου. Οι διοργανώσεις. Εγχώριες και ευρωπαϊκές. Και οι διοργανώσεις χτίζουν το δικό τους Brand name. Για να υπάρξει επιτυχία συνολική πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμός πάνω απ' όλα. Και σίγουρα πρέπει να υπάρχει ισονομία και αντικειμενικότητα. Όταν απαξιώνεις τη διοργάνωση σου τότε αναμφίβολα επηρεάζονται αρνητικά τα brands που συμμετέχουν σε αυτή. Τρανά τα παραδείγματα. Μην ξεχνάμε και το ρόλο της Πολιτείας βέβαια αλλά ας μην ανοίξουμε αυτό το θέμα.

Συνοψίζοντας λοιπόν: Για να δώσεις υπεραξία στο brand σου πρέπει πρώτα απ'όλα να αναβαθμίσεις το προϊόν σου, αν το δούμε επιχειρηματικά, δηλαδή την ομάδα. Αλλά και το περιβάλλον μέσα στο οποίο το τοποθετείς. Τις διοργανώσεις.

Σκοπός είναι να έχεις επιτυχίες σε ένα ανταγωνιστικό και δίκαιο περιβάλλον, ώστε να φτάσεις στην κορυφή και να κερδίσεις την ευρύτερη αποδοχή και αναγνώριση.

Χρειάζεται όμως και σταθερότητα, κουλτούρα, παιδεία, ήθος και κοινωνικό έργο.

Απαιτούνται πολλά συστατικά λοιπόν και σκληρή δουλειά για να φτάσεις το όνομα σου στην κορυφή.

Τα brands δεν απευθύνονται μόνο στο κοινό τους, στον κλειστό πυρήνα τωνν υποστηρικτών τους. Απευθύνονται στην ευρύτερη αθλητική κοινότητα και τελικά σε ολόκληρη την κοινωνία. Όσο μεγαλώνει το brand, τόσο μεγαλύτερη αποδοχή και αναγνώριση έχει, τόσο περισσότερες ευκαιρίες παρουσιάζονται και τελικά τόσο περισσότεροι επιθυμούν τη συνεργασία με το κορυφαίο brand.

H λέξη κλειδί: Συνεργασία.

Κοινό όραμα, κοινοί στόχοι.

Όταν μεγάλα brands συνεργάζονται γιια την επίτευξη των στόχων, η επιτυχία βρίσκεται κοντά.

Η επιτυχία και η ανταποδοτικότητα σε αυτή τη συνεργασία λειτουργούν κυκλικά. Οι χορηγοί δίνουν τα εφόδια, τη στήριξη και νέες προοπτικές στην ομάδα για να πετύχεις τους στόχους της και να διατηρήσει την κουλτούρα της.

Η επίτευξη των στόχων και η διατήρηση της κουλτούρας φέρνει σεβασμό, αφοσίωση και εμπιστοσύνη στο brand της ομάδας αλλά και υπερηφάνεια στους φιλάθλους της.

Μέσα από τις μεγάλες επιτυχίες της ομάδας και την υπεραξία που χτίζει το brand της, αναμφίβολα κερδίζουν πολλαπλά και οι χορηγοί. Όσο ισχυρότεροι είναι οι δεσμοί μεταξύ ομάδας και χορηγών, τόσο μεγαλύτερα είναι τα οφέλη για όλους. Στις χαρές και στις λύπες μαζί... κι εδώ!

Ο ισχυρός δεσμός μεταξύ ομάδας και χορηγών, δίνει ώθηση, δύναμη και σιγουριά για το αποτέλεσμα και δημιουργεί νέες ευκαιρίες για περεταίρω ανάπτυξη.

Ως ΚΑΕ Παναθηναϊκός ευχαριστούμε τους χορηγούς και υποστηρικτές μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν και τη συμβολή τους στην επίτευξη των κοινών μας στόχων.

Θα κλείσω με ένα τρανό παράδειγμα: Την απόφαση για την ίδρυση των ακαδημιών της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

Εν μέσω πρωτοφανούς κρίσης στη χώρα, εκλογών και capital controls, πήραμε την απόφαση να ιδρύσουμε τις Ακαδημίες. Στη λήψη αυτής της απόφασης σημαντικό ρόλο έπαιξε η συνεργασία μας με έναν παγκόσμιο κολοσσό: Τη Microsoft. Η Microsoft συνεργάζεται μόνο με τη Ρεάλ Μαδρίτης στο ποδόσφαιρο και με τον Παναθηναϊκό στο μπάσκετ. Με τη Βασίλισσα και τον Αυτοκράτορα. Στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλα πολύ μεγάλα brands που στήριξαν τις ακαδημίες: Ελληνικά Πετρέλαιο, Adidas, Honda, Hellenic Seaways, Όμιλος Υγεία, "Μην Φοβάσαι"-κοινωνική δράση του Stoiximan.gr, Lux.

Το brand name του Παναθηναϊκού προσέλκυσε μεγάλα brands της αγοράς σε μια κοινή προσπάθεια. Σε ένα κοινό όραμα. Η δύναμη της σύμπραξης τόσο μεγάλων brands, ακόμη κι αν επικρατούν αντίξοες συνθήκες, απέδειξε ότι αποτελεί εγγύηση για την επιτυχία.

Και φυσικά πετύχαμε!».

Μαρτίνς: «Πιστεύω στην πρόκριση, αλλιώς δε θα ήμουν εδώ»
Μαρτίνς: «Πιστεύω στην πρόκριση, αλλιώς δε θα ήμουν εδώ»
Μπλατ: «Να πιάσουμε το καλύτερο επίπεδο απόδοσης με Εφές» (video)
Μπλατ: «Να πιάσουμε το καλύτερο επίπεδο απόδοσης με Εφές» (video)
Πρωτάθλημα Τύπου: Συνεχίζει αήττητη η DPG
Πρωτάθλημα Τύπου: Συνεχίζει αήττητη η DPG
Live streaming η «Πράσινη Ώρα» (video)
Live streaming η «Πράσινη Ώρα» (video)


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies