Πόσο χαμηλά είναι τα λειτουργικά έξοδα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Πόσο χαμηλά είναι τα λειτουργικά έξοδα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου από τη στιγμή που πλέον υπάρχουν και οι επιδοτήσεις που μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 6.000 ευρώ -επιπλέον 1.000 ευρώ για την απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου και 500 ευρώ για την αγορά φορτιστή τύπου wallbox- έχει γίνει σαφώς πιο ελκυστική. Και γίνεται ακόμα περισσότερο αν συνυπολογίσει κανείς και τα ιδιαίτερα χαμηλά λειτουργικά του έξοδα.

Ας θεωρήσουμε ότι μια μέση κατανάλωση ενός ηλεκτρικού μοντέλου που επιδοτείται είναι της τάξης των 15,0 kWh ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει πως με την τρέχουσα μέση τιμή των 0,09 ευρώ για την kWh στη χώρα μας το κόστος κίνησης ανά 100 χιλιόμετρα είναι της τάξης των 1,35 ευρώ. Είναι δηλαδή περίπου εφτά φορές πιο χαμηλό από αυτό ενός αντίστοιχου συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης και μέση κατανάλωση 7,5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα, όταν η μέση τιμή της αμόλυβδης έχει υπολογιστεί με 1,40 ευρώ το λίτρο.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr



Το απόλυτο ποδοσφαιρικό «θαύμα» - Όταν η Ελλάδα σήκωσε το «τιμημένο» - 21 χρόνια από το έπος
Το απόλυτο ποδοσφαιρικό «θαύμα» - Όταν η Ελλάδα σήκωσε το «τιμημένο» - 21 χρόνια από το έπος
Μάλαγα: Επίσημη η «βόμβα» με Ντουάρτε
Μάλαγα: Επίσημη η «βόμβα» με Ντουάρτε
Ιστιοπλοΐα: Στις 8 κορυφαίες ομάδες του κόσμου η Ελλάδα στα Όπτιμιστ
Ιστιοπλοΐα: Στις 8 κορυφαίες ομάδες του κόσμου η Ελλάδα στα Όπτιμιστ
Μεταγραφές: Η ΑΕΚ ήρθε σε συμφωνία με τον Τζέιμς Πένραϊς
Μεταγραφές: Η ΑΕΚ ήρθε σε συμφωνία με τον Τζέιμς Πένραϊς
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved