Οικονομικό στα Panda! (photos)
SHARE

Οικονομικό στα Panda! (photos)

Με τον πασπαρτού diesel κινητήρα των 1,3 λίτρων, το Fiat Panda συμπληρώνει την πολύ καλή συνολική του εικόνα, με ανάλογη οικονομία στις μετακινήσεις.

Το Panda είναι ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα μικρά αυτοκίνητα της αγοράς. Και αυτό γιατί έχει στη φαρέτρα του όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας. Διατίθεται σε έκδοση με τετρακίνηση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χωρίς τετρακίνηση αλλά με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με δικύλινδρο βενζινοκινητήρα και ιδιαίτερα περιορισμένα κόστη χρήσης αλλά και με το diesel μοτέρ των 1,3 λίτρων –που είναι μάλλον το πιο πετυχημένο σύνολο του είδους, σίγουρα το πιο αξιόλογο.

Σε αυτή την έκδοση, με τη «νορμάλ» εμφάνιση και τον κινητήρα Multijet, ήρθε στα χέρια μας και κυριολεκτικά μας γοήτεψε με τον ολοκληρωτισμό του. Τηρουμένων Panda των αναλογιών. Για μικρό αυτοκίνητο, το Panda προσφέρει πολύ καλούς χώρους και εξαιρετικό επίπεδο εξοπλισμού. Με διαστάσεις 3.653 χιλ. x 1.643 χιλ. x 1.551 χιλ. χωράει παντού και παρά το γεγονός πως είναι μεγαλύτερο από το προκάτοχο (115 χιλ. σε μήκος, 65 χιλ. στο πλάτος και 9 χιλ. σε ύψος) αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο. Το σχεδιαστικό προφίλ του αυτοκινήτου είναι πλήρως ανανεωμένο και για όσους δεν το κατάλαβαν κοιτώντας το αυτοκίνητο απ’ έξω, το νέο ταμπλό δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί παραμένουν σκληρά, δείχνουν όμως πολύ καλά συναρμολογημένα με αποτέλεσμα η συνολική εικόνα να είναι απόλυτα θετική. Ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας και το ανάλογα τοποθετημένο τιμόνι, ορίζουν μια θέση οδήγησης ξεκούραστη αλλά και με άριστη περιφερειακή ορατότητα. Για τον οδηγό και το συνοδηγό υπάρχουν πολλές θήκες για αντικείμενα, ενώ για τους πίσω βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, εμφανίζει τόσο ο χώρος για τα κεφάλια, όσο και αυτός για τα πόδια. Όφελος έχει προκύψει και στην ικανότητα του μικρού μοντέλου για τη μεταφορά αποσκευών, με το νέο Panda να έχει 20 περισσόερα λίτρα διαθέσιμα, φτάνοντας στο σύνολο τα 225 λίτρα (ενώ αν πέσει το πίσω κάθισμα, η μεταφορική ικανότητα εκτινάσσεται στα 870 λίτρα). Αξίζει να σημειώσουμε πως στον κατάλογο των έξτρα, υπάρχει και η δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου με συρόμενο κατά το διαμήκη άξονα πίσω κάθισμα, που φτάνει τη χωρητικότητα σε αποσκευές 260 λίτρα, τραβώντας το τελείως εμπρός.

Αναφορικά με τον κινητήρα τώρα, ο νέος Multijet II (όπως είναι η επίσημη ονομασία του) προσφέρει ιδιαίτερα καλή αίσθηση απόδοσης. Με άμεσο ψεκασμό turbo σταθερής γεωμετρίας με εναλλάκτη ψύξης και σύστημα Stop & Start έχει όλα όσα χρειάζεται για να συνδυάζει την οικονομία με την εξαιρετική απόδοση. Στο δρόμο το Panda κερδίζει τον οδηγό του με το πολύ καλό και σίγουρο πάτημά του. Η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά στην απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου, ενώ συγκρατεί και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Η έκδοση του κινητήρα στο Panda περιορίζεται στους 75 ίππους (ναι, είναι ο ίδιος κινητήρας που σε άλλες εφαρμογές αποδίδει έως και 95 ίππους) αλλά η μέγιστη τιμή της ροπής των 19,4 kgm είναι αυτή που δίνει «φτερά» καθώς εμφανίζεται από τις 1.500 σ.α.λ. Η Fiat κάνει λόγο για 3,9 λίτρα ανά 100 χλμ. μέσης κατανάλωσης σε μικτές συνθήκες κίνησης και η πραγματικότητα που βιώσαμε εμείς κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ήταν αρκετά κολακευτική αφού χωρίς ιδιαίτερη προσοχή μείναμε κάτω από τα 5 λίτρα/100 χλμ.- 4,8 για την ακρίβεια. Μια και πιάσαμε τους αριθμούς, να πούμε πως ένα επιπλέον θετικό στοιχείο είναι πως με τα 104 γρ./χλμ. CO2, το Panda περνάει κάτω από το όριο απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας.



Australian Open: Κέρδισε τον.... Μαραθώνιο και την πρόκριση ο Ναδάλ
Australian Open: Κέρδισε τον.... Μαραθώνιο και την πρόκριση ο Ναδάλ
ΑΕΚ: Απεγκλωβισμός από τα Σπάτα
ΑΕΚ: Απεγκλωβισμός από τα Σπάτα
Ολυμπιακός: Νέα δεδομένα για Καρβάλιο - Τι ισχύει για τον Πορτογάλο
Ολυμπιακός: Νέα δεδομένα για Καρβάλιο - Τι ισχύει για τον Πορτογάλο
Άκης Πετρετζίκης: Σούπα με πράσο και πατάτες
Άκης Πετρετζίκης: Σούπα με πράσο και πατάτες

Εγκλωβισμένοι της Αττικής Οδού μιλούν στο Newsbomb.gr: Μας άφησαν 20 ώρες αβοήθητους

Εγκλωβισμένοι της Αττικής Οδού μιλούν στο Newsbomb.gr: Μας άφησαν 20 ώρες αβοήθητους

Συγκλονιστική μαρτυρία για την Αττική Οδό: Εγώ κινητοποίησα τον στρατό μετά από 12 ώρες

Συγκλονιστική μαρτυρία για την Αττική Οδό: Εγώ κινητοποίησα τον στρατό μετά από 12 ώρες

Κοσμοσυρροή στον Προαστιακό: Πηδάνε στις γραμμές για να προλάβουν τους συρμούς

Κοσμοσυρροή στον Προαστιακό: Πηδάνε στις γραμμές για να προλάβουν τους συρμούς

Διακοπές ρεύματος στην Αττική: Πάνω από 5.000 βλάβες – Ποιες περιοχές είναι ακόμα χωρίς ρεύμα

Διακοπές ρεύματος στην Αττική: Πάνω από 5.000 βλάβες – Ποιες περιοχές είναι ακόμα χωρίς ρεύμα

Survivor: Ποινή-μαμούθ για παίκτη των μαχητών που παραβίασε τους κανόνες - Η ανακοίνωση Λιανού

Survivor: Ποινή-μαμούθ για παίκτη των μαχητών που παραβίασε τους κανόνες - Η ανακοίνωση Λιανού

Κακοκαιρία «Ελπίς»: Τι είναι η γενική αργία που επιβλήθηκε αύριο (25/1) - Ποιους επηρεάζει

Κακοκαιρία «Ελπίς»: Τι είναι η γενική αργία που επιβλήθηκε αύριο (25/1) - Ποιους επηρεάζει

Καιρός - Αρναούτογλου: Πού θα χιονίσει περισσότερο τις επόμενες ώρες - Νέα ψυχρή μάζα από το Σάββατο

Καιρός - Αρναούτογλου: Πού θα χιονίσει περισσότερο τις επόμενες ώρες - Νέα ψυχρή μάζα από το Σάββατο

Survivor Spoiler: «Μέγιστος κωλοτούμπας» ο Κατσαούνης, «δεν τίμησε τα παντελόνια που φοράει»

Survivor Spoiler: «Μέγιστος κωλοτούμπας» ο Κατσαούνης, «δεν τίμησε τα παντελόνια που φοράει»