Fiat Panda 4X4 1.3 Μultijet ΙΙ: Ένα Panda για τα πάντα (photos)

Fiat Panda 4X4 1.3 Μultijet ΙΙ: Ένα Panda για τα πάντα (photos)

Το μικρότερο SUV της αγοράς δίνει πολλούς λόγους για να το προτιμήσει κανείς.

Το Panda 4x4 είναι ένα αυτοκίνητο με προσωπικότητα από τις σπάνιες περιπτώσεις για το σύνολο των αυτοκινήτων της αγοράς και προφανώς μοναδικό για την κατηγορία «Α» στην οποία ανήκει. Στην έκδοση με τον diesel κινητήρα των 1,3 λίτρων, οι δυνατότητες του συνόλου και η δυναμική του, αποκτούν διαστάσεις που ξεπερνούν κατά πολύ τις όποιες προσδοκίες. Δεν είναι μόνο η ικανότητα του μικρού αυτοκινήτου να ξεπερνά με άνεση δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν στη διαδρομή του ιδιοκτήτη, είναι και η εξαιρετική εικόνα σε επίπεδο οικονομίας αλλά και απόδοσης που του προσφέρει η χρήση του εξαιρετικού diesel κινητήρα 1,3 λίτρων.

Εμφανισιακά το τετρακίνητο Panda διακρίνεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τις πλαστικές προσθήκες περιφερειακά (με ανάγλυφο το “4x4” στις φάσες των πίσω θυρών), τις ράγες οροφής και τις όμορφες ζάντες 15 ιντσών που φιλοξενούν ελαστικά για χιόνι και λάσπη. Οι αναρτήσεις της τετρακίνητης έκδοσης τα καταφέρνουν πολύ καλά, τόσο στο να εξασφαλίζουν την άνεση των επιβατών και τον αποτελεσματικό έλεγχο του αυτοκινήτου, την ίδια στιγμή που μπορούν να προσφέρουν ικανοποιητικά χαρακτηριστικά για κίνηση σε κάθε είδους έδαφος. Οι μηχανικοί της Fiat εξασφάλισαν και τα δύο, προσφέροντας ιδιαίτερη δυναμική στο αυτοκίνητο, με ξεχωριστή έμφαση στην άνεση και τις δυνατότητες εκτός δρόμου, άλλωστε και το κιβώτιο των ταχυτήτων συμβάλλει στη μέγιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε και μια έκδοση του πίσω ημιάκαμπτου άξονα ειδικά σχεδιασμένη για την τετρακίνητη έκδοση, ενώ μπροστά βρίσκουμε τα γνωστά γόνατα MacPherson.

Στο δρόμο η μετακινήσεις είναι πολύ ευχάριστες. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πολύ καλό περιμετρικό έλεγχο, ενώ την ίδια στιγμή έχει ότι χρειάζεται στη διάθεσή του, τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού, όσο και σε επίπεδο ισχύος από τον κινητήρα για να κινηθεί οικονομικά και σβέλτα. Ο επιλογέας είναι τοποθετημένος ψηλά και δίνει πολύ καλή αίσθηση με θετικό κούμπωμα, ενώ όλη η διάθεση του αυτοκινήτου σε ότι έχει να κάνει με τα χειριστήρια, είναι αυτή της ευκολίας στη χρήση. Στον ανοιχτό δρόμο η απόσταση από το έδαφος επηρεάζει κυρίως ψυχολογικά τον οδηγό, αφού στην πράξη το Panda 4x4 είναι όσο σταθερό είναι και τα χαμηλότερα προσθιοκίνητα «αδέρφια» του. με άνεση και ιδιαίτερη ασφάλεια, καλύπτει αποστάσεις διατηρώντας άνετους τους επιβάτες του (οι οποίοι περιορίζονται κυρίως στο πόσες αποσκευές μπορούν να έχουν μαζί, αφού ο σχετικός χώρος είναι χωρητικότητας 225 λίτρων). Η δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος κατά το διαμήκη άξονα, μπορεί να αυξήσει τη χωρητικότητα σε αποσκευές, μειώνει όμως το χώρο για τα γόνατα και εξυπηρετεί όταν οι πίσω επιβάτες είναι παιδιά. Επιστρέφοντας στα της οδικής συμπεριφοράς, αξίζει να αναφερθεί πως υπάρχει και η δυνατότητα ηλεκτρονικού «κλειδώματος» της τετρακίνησης σε ποσοστό 50%-50%, μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Το στοιχείο αυτό θα διευκολύνει σημαντικά τον οδηγό που θα βρεθεί μπροστά σε κάποιο προβληματικό σημείο της διαδρομής, είτε αυτή είναι στην άσφαλτο, είτε σε σημείο εκτός δρόμου.

Το Panda 4x4 με τον diesel 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους και με σύστημα Start&Stop, προσφέρει (σε σύγκριση με τον 1.2 Fire της προηγούμενης γενιάς) 30% μεγαλύτερη ροπή, κάτι που σε συνδυασμό και με την «κοντή» πρώτη σχέση του κιβωτίου των ταχυτήτων εξασφαλίζει πιο άνετα ξεκινήματα σε ανηφόρες και μεγαλύτερη ευελιξία. Ιδιαίτερα αξιόλογα είναι και τα δεδομένα του αυτοκινήτου σε ότι αφορά τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, που είναι αντίστοιχα 21°, 20° και 36°. Το επίπεδο βασικού εξοπλισμού, είναι ιδιαίτερα πλούσιο για τα δεδομένα της κατηγορίας περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, air condition, 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ESP, ηχοσύστημα με ΜΡ3 Player, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 15’’.

Η τιμή των 14.740€ για τη βασική έκδοση με τον κινητήρα 1,3 Multijet II μπορεί να φαίνεται «τσιμπημένη» με την πρώτη ματιά αλλά όταν βάλει κάτω κανείς τις ικανότητες του αυτοκινήτου αλλά και τη μοναδικότητά του, σίγουρα θα δει μια εικόνα πολύ κολακευτική.



Κριστιάνο Ρονάλντο: Ο λόγος που κοιμάται 5 με 6 φορές τη μέρα
Κριστιάνο Ρονάλντο: Ο λόγος που κοιμάται 5 με 6 φορές τη μέρα
Super League: Ο Γερμανός Σρέντερ ορίστηκε στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ | Οι διαιτητές της αγωνιστικής
Super League: Ο Γερμανός Σρέντερ ορίστηκε στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ | Οι διαιτητές της αγωνιστικής
Μαρία Σάκκαρη: Πρόκριση στη Μαδρίτη με κυριαρχική εμφάνιση
Μαρία Σάκκαρη: Πρόκριση στη Μαδρίτη με κυριαρχική εμφάνιση
Γιαννακόπουλος: Mην υπάρξουν αντιδράσεις για τη διαιτησία - Δική μου δουλειά να διασφαλίσω το 50-50
Γιαννακόπουλος: Mην υπάρξουν αντιδράσεις για τη διαιτησία - Δική μου δουλειά να διασφαλίσω το 50-50
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved