Formula 1: Παρουσίασε τα νέα ελαστικά η Pirelli

Formula 1: Παρουσίασε τα νέα ελαστικά η Pirelli

Η Pirelli παρουσίασε την Τετάρτη (23/1) στο «αρχηγείο» της στο Μιλάνο τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούν στη νέα σεζόν οι ομάδες της Formula 1, με την ελπίδα ότι οι φίλαθλοι του αθλήματος θα δουν περισσότερα προσπεράσματα, καθώς και το τέλος της στρατηγικής του ενός πιτ-στοπ στους αγώνες.

Επίσης, η εταιρεία, η οποία είναι ο μοναδικός πάροχος ελαστικών στο πρωτάθλημα, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τον εμπορικό διευθυντή της Formula 1, Μπέρνι Έκλστοουν, προκειμένου οι δύο πλευρές να επεκτείνουν τη συνεργασία τους, η οποία λήγει μετά το τέλος της σεζόν.

Τα ελαστικά της ιταλικής εταιρείας, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στη νέα σεζόν, διαθέτουν νέες, πιο εύκαμπτες δομές και νέες, πιο μαλακές γόμες, ο στόχος των οποίων είναι οι αγώνες να γίνουν πιο συναρπαστικοί και κάθε οδηγός να κάνει τουλάχιστον δύο πιτ-στοπ ανά Grand Prix. Αξίζει να σημειωθεί ότι η περυσινή σεζόν άρχισε με επτά διαφορετικούς νικητές στους πρώτους επτά αγώνες, ωστόσο στη συνέχεια οι αγώνες έγιναν πιο... προβλέψιμοι, καθώς οι ομάδες κατανόησαν καλύτερα τη λειτουργία των ελαστικών.

Ο διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, Πολ Χέμπερι, είπε ότι θα ήταν ευσεβής πόθος να περιμένει ο κόσμος μία επανάληψη των πρώτων επτά αγώνες της περυσινής χρονιάς, ωστόσο δήλωσε ανυπόμονος για μία ενδιαφέρουσα σεζόν, με νέες προκλήσεις για ομάδες και οδηγούς.

«Το αποτέλεσμα στο τέλος της χρονιάς ήταν αγώνες με λιγότερο ανταγωνισμό και κάποιες φορές μόνο ένα πιτ-στοπ» τόνισε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Αυτό το φαινόμενο παρατηρήθηκε επίσης το 2011, απογοητεύοντας πολλούς φιλάθλους και παρακινώντας κάποιες από τις ομάδες να μας ζητήσουν να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε περαιτέρω τα ελαστικά μας αυτή τη χρονιά, προκειμένου να παρέχουμε μία φρέσκια πρόκληση με κάτι διαφορετικό. Η γκάμα των ελαστικών μας για το 2013 «ανακατεύει» ακόμη μία φορά την τράπουλα, προκειμένου να βοηθήσει τα προσπεράσματα και να διασφαλίσει 2 με 3 πιτ-στοπ ανά αγώνα».

Η γκάμα P Zero των ελαστικών της Pirelli για στεγνό οδόστρωμα είναι πιο γρήγορη έως και μισό δευτερόλεπτο ανά γύρο και το χάσμα απόδοσης ανάμεσα στις γόμες είναι επίσης τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο, προκειμένου να αυξηθούν οι στρατηγικές και οι διαφορές στις ταχύτητες στη διάρκεια των αγώνων. Επίσης, κάποια από τα ελαστικά θα έχουν και διαφορετικό χρώμα στο πλάι σε σχέση με πέρυσι, καθώς φέτος θα χρησιμοποιείται το πορτοκαλί, αντί για το ασημί, προκειμένου να ξεχωρίσει τη σκληρή γόμα από τις υπόλοιπες. Επίσης, η Pirelli ανακοίνωσε ότι το νέο σκληρό ελαστικό θα είναι περίπου ίδιο με την περυσινή μέση γόμα, ενώ η βελτιωμένη πρόσφυση, ειδικά στην έξοδο των στροφών, αναμένεται να «μεταφραστεί» σε πιο γρήγορους γύρους.

Τα ελαστικά κατασκευάζονται σε εργοστάσιο στην Τουρκία, μεταφέρονται στη Βρετανία και από εκεί διανέμονται στις διάφορες πίστες. Κάθε μονοθέσιο θα έχει 11 σετ ελαστικών διαθέσιμα για κάθε αγωνιστικό τριήμερο, εκ των οποίων τα έξι θα είναι από την πιο σκληρή γόμα και τα πέντε από την πιο μαλακή. Η Pirelli θα διαθέσει περίπου 1.800 ελαστικά σε κάθε αγώνα της χρονιάς στη Formula 1, η «αυλαία» της οποίας ανοίγει στις 17 Μαρτίου στη Μελβούρνη.



ΑΕΚ: «Τα χρώματα μένουν, το πάθος μεγαλώνει» - Το βιντεο για τη νέα φανέλα
ΑΕΚ: «Τα χρώματα μένουν, το πάθος μεγαλώνει» - Το βιντεο για τη νέα φανέλα
Χάρης Δούκας για Βοτανικό: «Τον Σεπτέμβριο οι φίλαθλοι θα βλέπουν τις εξέδρες να σχηματοποιούνται»
Χάρης Δούκας για Βοτανικό: «Τον Σεπτέμβριο οι φίλαθλοι θα βλέπουν τις εξέδρες να σχηματοποιούνται»
Ο Μάικλ Τζόρνταν και η... κληρονομιά του: Η απίθανη φωτογραφία από το Board of Greatness στην Αθήνα
Ο Μάικλ Τζόρνταν και η... κληρονομιά του: Η απίθανη φωτογραφία από το Board of Greatness στην Αθήνα
ΑΕΚ: Το ενδιαφέρον του ΟΦΗ για τον Φερνάντες κι η πιθανή επιστροφή του Φούντα
ΑΕΚ: Το ενδιαφέρον του ΟΦΗ για τον Φερνάντες κι η πιθανή επιστροφή του Φούντα
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved