Το BMW Group στο BMW Welt
SHARE

Το BMW Group στο BMW Welt

Η προσωπική εμπειρία που προσφέρει το BMW Group, αποτελεί βασικό παράγοντα σύνδεσης με το κοινό.

Γιορτάζοντας την πέμπτη επέτειο από την έναρξη λειτουργίας του BMW Welt, το BMW Group έδωσε στον Τύπο μία μικρή γεύση από τη νέα εμπειρία που προσφέρει η μάρκα. Οι πύλες άνοιξαν επίσημα για τους επισκέπτες το Σαββατοκύριακο 20-21 Οκτωβρίου 2012.

Ο κόσμος των MINI, Rolls-Royce και Husqvarna Motorcycles και των επιμέρους brand BMW i, BMW M και MINI John Cooper Works που εντάσσονται στην εμπειρία BMW Welt, πλαισιώνοντας τις BMW και BMW Motorrad. Το BMW Group έχει ατομικό χώρο εταιρικής προβολής στο Διπλό Κώνο. Επομένως, ο πιο δημοφιλής τουριστικός πόλος έλξης της Βαυαρίας θα φιλοξενεί τώρα όλη τη γκάμα των μαρκών του BMW Group.

Ο Ίαν Ρόμπερτσον, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group AG, υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της BMW, μίλησε για τη σημασία του BMW Welt: «Το BMW Welt γίνεται τώρα ο πυρήνας των κύριων και επιμέρους brand μας και εκφράζει το πνεύμα του BMW Group. Ο διευρυμένος ρόλος του BMW Welt μας επιτρέπει να αναβαθμίσουμε την εμπειρία των πελατών.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας μας παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία μιας γνήσιας προσωπικής και συναισθηματικής σχέσης. Αναμένουμε να καλωσορίσουμε πολύ περισσότερους επισκέπτες από όλο τον κόσμο στις εγκαταστάσεις του Μονάχου». Ο Χάραλντ Κρίγκερ, μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος των MINI, Motorrad, Rolls-Royce & Aftersales, δήλωσε: «Θα εστιάσουμε ακόμα περισσότερο σε ατομικά brand και επιχειρηματικούς τομείς του BMW Group στο μέλλον.

Η παρουσία όλων των μαρκών είναι το πρώτο ορόσημο αυτής της εξέλιξης. Εδώ, οι πελάτες μας μπορούν να γνωρίζουν τον πυρήνα της κάθε μάρκας από πρώτο χέρι: από τη Rolls-Royce, την επιτομή της πολυτέλειας, μέχρι το συναρπαστικό κόσμο του MINI, και όλα τα brand των Μοτοσικλετών».

Στους αναμορφωμένους χώρους του BMW Welt, το BMW Group και κάθε brand υποδέχεται τους επισκέπτες στη δική του ξεχωριστή διαδραστική εμπειρία: Ο εκθεσιακός χώρος του BMW Group στο Διπλό Κώνο επικεντρώνεται στους ανθρώπους που δουλεύουν για την εταιρία. Οι υπάλληλοι του BMW Group λειτουργούν σαν άβαταρ που επικοινωνούν διαδραστικά με τους επισκέπτες και εξηγούν τη δουλειά τους. Στη ζώνη BMW, καινοτόμες τεχνικές παρουσίασης προβάλλουν τη σχεδίαση και την τεχνολογία και τα ίδια τα οχήματα.

Οι επισκέπτες μπορούν μέσα από τα εκθέματα να μάθουν πράγματα και να βιώσουν γνήσια οδηγική απόλαυση. Στη ζώνη του BMW i οι επισκέπτες καλούνται να σκεφθούν σε βάθος την ηλεκτρική μετακίνηση και σχετικά θέματα όπως φόρτιση μπαταρίας, παραγωγή και χρήση ενέργειας.

Στην περιοχή του BMW M, οι επισκέπτες μαθαίνουν τι σημαίνει μηχανοκίνητος αθλητισμός στην πιο γνήσια μορφή του: Άγρια οδοστρώματα, σήματα εκκίνησης, στοίβες ελαστικών και σημάνσεις αγωνιστικής πίστας στους τοίχους και το πάτωμα, όλα μεταφέρουν τον επισκέπτη σε ένα κόσμο με διάχυτο το πάθος για ισχύ και ταχύτητα. Απροσδόκητες και αντισυμβατικές ιδέες μυούν τον επισκέπτη στον ξεχωριστό κόσμο του MINI brand με απολαυστικό και διαδραστικό τρόπο. Για παράδειγμα, ένα iPhone μεγάλων διαστάσεων που θέτει σε λειτουργία μία προσομοίωση της εφαρμογής MINI Connected, παρουσιάζει ατομικές λειτουργίες.

Στο MINI Lounge, οι επισκέπτες μπορούν να αναρτήσουν μία δική τους φωτογραφία στο σχετικό τοίχο για τις επόμενες γενιές. Το εκθετήριο της Rolls - Royce αποπνέει στυλ μέσα από μία μοντέρνα αισθητική: Ταινίες και προϊόντα υπογραμμίζουν τις αμέτρητες ώρες διεξοδικής δουλειάς που ξοδεύονται σε κάθε χειροποίητη Rolls-Royce. Μία Rolls-Royce είναι ανοιχτή για τους επισκέπτες. Όσοι επιθυμούν, μπορούν να καθίσουν μέσα στη Rolls-Royce και να την απολαύσουν με όλες τις αισθήσεις τους.

Η ζώνη BMW Motorrad περιλαμβάνει μοτοσικλέτες και όχι μόνο. Το Biker’s Lodge λειτουργεί σαν τόπος συνάντησης της κοινότητας των μοτοσικλετιστών όπου μπορούν μέσα σε μία χαλαρή και φιλική ατμόσφαιρα να μοιραστούν ιστορίες και μνήμες από ταξίδια, διαδρομές, περιπλανήσεις. Η έκθεση της Husqvarna είναι στημένη με τρόπο που δείχνει να αψηφά τους νόμους της βαρύτητας. Μία μοτοσικλέτα αιωρείται πάνω από τα κεφάλια των επισκεπτών ενώ ακόμα και το κόκκινο container Husqvarna μοιάζει απαλλαγμένο από τη βαρύτητα, όπως δεσπόζει πάνω από ολόκληρη τη ζώνη του brand στο υψηλότερο επίπεδο του BMW Welt.

Η μοναδική εμπειρία brand του BMW Welt ολοκληρώνεται με μία νέα φιλοσοφία εκδηλώσεων που επιτρέπει σε κάθε brand να φιλοξενεί τη δική του εκδήλωση. Εκδηλώσεις όπως BMW Welt Jazz Award ή MINI Clubbing υπογραμμίζουν τις αξίες του brand και είναι προσαρμοσμένες στο target group κάθε brand.

Βασάλος-Βαλαβάνη:Ντυμένοι ασορτί με… Survivor παρέα!
Βασάλος-Βαλαβάνη:Ντυμένοι ασορτί με… Survivor παρέα!
ΠΑΟΚ: Με αλλαγές στα Σπάτα
ΠΑΟΚ: Με αλλαγές στα Σπάτα
ΠΑΣ Γιάννινα: Ανακοίνωση για την επίθεση σε Τζήλο
ΠΑΣ Γιάννινα: Ανακοίνωση για την επίθεση σε Τζήλο
«Κακώσεις στο κεφάλι και στα κάτω άκρα ο Τζήλος»
«Κακώσεις στο κεφάλι και στα κάτω άκρα ο Τζήλος»


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies