Συνεχίζεται η προσπάθεια για το Ελληνικό ρεκόρ οικονομίας

Συνεχίζεται η προσπάθεια για το Ελληνικό ρεκόρ οικονομίας

Οι εκπαιδευτές της σχολής ασφαλούς οδήγησης Driving Academy, σε συνεργασία με την Kosmocar A.E. προσπαθούν για το 1ο Πανελλήνιο Ρεκόρ Οικονομίας καυσίμου με ένα ρεζερβουάρ.

Ο σκοπός του ρεκόρ είναι να καλυφθεί η μεγαλύτερη δυνατή απόσταση με ένα ρεζερβουάρ με τα Volkswagen Polo 1.2 TSI 105ps και Volkswagen UP! 1.0 MPI 75ps. Τα αυτοκίνητα υπολογίζεται πως θα καλύψουν πάνω από 1.150 km ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα, ενώ το ρεκόρ το παρακολουθεί και πιστοποιεί ο Παγκόσμιος οργανισμός ECO2DRIVING. Στα 289 km της πρώτης μέρας, ήρθαν να προστεθούν άλλα 274 που ολοκληρώθηκαν τα ξημερώματα της Τετάρτης 25/7 στην Καβάλα. Τα αυτοκίνητα της Volkswagen με τους οδηγούς εκπαιδευτές της Driving Academy, αναχώρησαν λίγο πριν τις 21:00 από Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα την πύλη της Helexpo, αντιμετωπίζοντας αυξημένες κυκλοφοριακές συνθήκες μέχρι την έξοδό τους στην περιφερειακή οδό, όπου δεν κολακεύουν τις καταναλώσεις.

Παρόλα αυτά αποχαιρέτησαν την Θεσσαλονίκη χωρίς να επιβαρύνουν τον ρυθμό της πόλης, ανεβάζοντας ελαφρώς την μέση κατανάλωση, μέχρι τα up! και Polo με εναρκτήριους οδηγούς τους Γιάννη Τσιγκρή και Δημήτρη Χατζητόλιο αντίστοιχα να πιάσουν τον αυτοκινητόδρομο. Η συνέχεια της διαδρομής περιελάμβανε Εγνατία μέχρι την πόλη της Ξάνθης και τελικό προορισμό την Καβάλα. Με υπομονετικό στιλ οδήγησης, τα νούμερα επέστρεψαν στις φυσιολογικές τιμές που απαιτούνται για το ρεκόρ οικονομίας και τα πρώτα 135 km μέχρι την αντικατάσταση των οδηγών κύλησαν με σκοπό να διατηρηθεί η καλή εικόνα της πρώτης μέρας. Συντηρώντας τις τιμές στα 3,0 lt/100 km για το up! και στα 3,5 lt/100 km για το Polo, η επόμενη δυάδα οδηγών με τους Νικόλα και Θωμά Παπαπάσχο αντίστοιχα, ανέλαβε στο ελαφρώς κατηφορικό κομμάτι της διαδρομής να ρίξει την μέση κατανάλωση, κάτι που τελικά κατάφερε.

Λίγο πριν ολοκληρωθούν τα 500 km συνολικής διαδρομής η πρώτη βελόνα που κουνήθηκε από την ένδειξη full ήταν του up! ενώ στο Polo παραμένει ακλόνητη στην θέση της. Μετά από 572 km διαδρομής, εντυπωσιακές είναι και οι τιμές της θεωρητικής αυτονομίας που δείχνουν τα όργανα, με το Polo να δείχνει ότι μπορεί να διανύσει ακόμη 1.070 km, ενώ το up! 860 km επιπλέον. Η μεγαλύτερη αυτονομία έρχεται από την σωστή οδήγηση, αλλά κυρίως από την ποσότητα βενζίνης EKO 95 EKONOMY που μπήκε στα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων. Αυτό το γεγονός, μας βάζει σε σκέψεις να προσθέσουμε και άλλα χιλιόμετρα στην αρχική διαδρομή, μέχρι την τερματισμό στο σταθμό ανεφοδιασμού της ΕΚΟ στην Αττική οδό, στον Ασπρόπυργο το Σάββατο το πρωί.



Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων: Ανησυχία στην Ίντερ - Εγκλωβισμένος στο Ιράν ο Ταρεμί
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων: Ανησυχία στην Ίντερ - Εγκλωβισμένος στο Ιράν ο Ταρεμί
Μπάμπης Κωστούλας: Το μήνυμά του μετά τη μεταγραφή στην Μπράιτον
Μπάμπης Κωστούλας: Το μήνυμά του μετά τη μεταγραφή στην Μπράιτον
Γκραντ: «Να γράψουμε ιστορία εδώ και να φτάσουμε 10 ευρωπαϊκά - Ήθελα να μείνω εδώ»
Γκραντ: «Να γράψουμε ιστορία εδώ και να φτάσουμε 10 ευρωπαϊκά - Ήθελα να μείνω εδώ»
NBA: Όλα δείχνουν παραμονή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στο Μιλγουόκι
NBA: Όλα δείχνουν παραμονή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στο Μιλγουόκι
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved