Αίνιγμα η στρατηγική στη Σιγκαπούρη

Αίνιγμα η στρατηγική στη Σιγκαπούρη

Οι συνθήκες (ζέστη, υγρασία, διάρκεια του αγώνα) και ο τρόπος κίνησης των οδηγών θα καθορίσουν την τακτική των ομάδων στον αυριανό αγώνα στην Σιγκαπούρη.

ον πρώτο ρόλο φαίνεται να έχουν τα λάστιχα και η φθορά τους στη στρατηγική των ομάδων στο 14ο αγώνα της χρονιάς για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Μπορεί για την βενζίνη οι οδηγοί (και οι ομάδες) έχουν στους Η/Υ κάποια σχέδια, όμως η φθορά των ελαστικών είναι… απρόβλεπτη.   Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι, δηλώνει πως ίσως δούμε περίεργες επιλογές στην τακτική των ομάδων στο γκραν πρι.

«Εκπλαγήκαμε από το πόσο κρατήσανε τα πολύ μαλακά ιδίως στις κορυφαίες ομάδες, περίπου 15 με 16 γύρους, με τον Φέτελ να έχει τη λιγότερη φθορά. Είναι αρκετά σταθερά ιδίως στους γρήγορους συνδυασμούς με αποτέλεσμα κάποιες ομάδες να πάνε σε μια στρατηγική αγώνα sprint εξαντλώντας όλα τα διαθέσιμα σετ των πολύ μαλακών και να χρησιμοποιήσουν στο τέλος τα μαλακά.  Αν με ρωτούσατε το ίδιο πράγμα στο Μονακό θα απαντούσα το ίδιο αλλά στο τέλος υπήρξαν 3 διαφορετικές στρατηγικές στις 3 πρώτες ομάδες. Έτσι ίσως κάποιος αποφασίσει να κάνει ένα pit stop  λιγότερο διότι νιώθει ότι είναι δύσκολο να προσπεράσει. Ναι μεν είναι λίγο ευκολότερο εδώ το προσπέρασμα αλλά παραμένει ένας αγώνας σε δρόμους πόλης », δήλωσε ο Χέμπερι.



Αντίπαλοι Παναθηναϊκού: Βαριά ήττα της Βικτόρια Πλζεν
Αντίπαλοι Παναθηναϊκού: Βαριά ήττα της Βικτόρια Πλζεν
Παγκόσμιο Κύπελλο: Το πρόγραμμα των αγώνων, μέρες και ώρες των αναμετρήσεων
Παγκόσμιο Κύπελλο: Το πρόγραμμα των αγώνων, μέρες και ώρες των αναμετρήσεων
Χανιά: Νεκρός αθλητής μπάσκετ με αμαξίδιο σε τροχαίο στη Σούδα
Χανιά: Νεκρός αθλητής μπάσκετ με αμαξίδιο σε τροχαίο στη Σούδα
Ο Τσιτσιπάς δεν έχει δώσει το δίπλωμά του - Η Τροχαία δεν δέχεται πως οδηγούσε ο πατέρας του
Ο Τσιτσιπάς δεν έχει δώσει το δίπλωμά του - Η Τροχαία δεν δέχεται πως οδηγούσε ο πατέρας του
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved