Πέντε αστέρια για το Ampera

Πέντε αστέρια για το Ampera

Το Opel Ampera βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP (European New Car Assessment Programme).

Με το αποτέλεσμα αυτό, γίνεται το πρώτο ηλεκτρικό όχημα Ευρωπαίου κατασκευαστή που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Το Ampera πέτυχε το μέγιστο επίπεδο ασφαλείας, πλαισιώνοντας τα τρέχοντα μοντέλα της Opel με αντίστοιχη αξιολόγηση από το Euro NCAP.

Το ηλεκτροκίνητο Opel ξεπέρασε τις μέγιστες βαθμολογικές απαιτήσεις για την επίτευξη κορυφαίας κατάταξης σε όλες τις κατηγορίες μεταξύ των οποίων: προστασία επιβατών, ασφάλεια παιδιών, προστασία πεζών και υποστήριξη ασφαλείας. Το 5-θυρο μοντέλο έφερε επίσης εξαιρετικά αποτελέσματα στη δοκιμή πλαϊνής σύγκρουσης σε μπαριέρα. Αυτή η επίδοση του Ampera οφείλεται στο συνδυασμό μιας στιβαρής δομής αμαξώματος, ενός άρρηκτου κλωβού επιβατών και των αποτελεσματικών συστημάτων συγκράτησης.«Αποτελεί παράδοση για την Opel να προσφέρει τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και το Ampera συνεχίζει εντυπωσιακά τον ηγετικό ρόλο μας στις τεχνολογίες ασφαλείας. Το Ampera όχι μόνο πληροί αλλά υπερβαίνει τις υψηλότερες απαιτήσεις για κορυφαία κατάταξη σε όλες τις κατηγορίες δοκιμών του Euro NCAP. Είναι ένα μοναδικό επίτευγμα για το οποίο είμαστε περήφανοι» λέει ο CEO της Opel, Κάρλ Φρεντερικ Στράκε.

Το Ampera είναι το πρώτο αυτοκίνητο που αξιολογήθηκε από το Euro NCAP και κέρδισε μέγιστη βαθμολογία σε πλευρική σύγκρουση με στύλο, η οποία είναι υποχρεωτική από το 2009. Στη δοκιμή αυτή, το αυτοκίνητο «προωθείται» πλαγίως με 29 km/h σε άκαμπτο στύλο που προσομοιώνει ένα δέντρο. 

Χάρη στην εξαιρετική αξιοπιστία στις συγκρούσεις και την ακαμψία αμαξώματος του Ampera, οι επιβάτες προστατεύονται άριστα. Την προστασία σε μία σύγκρουση εξασφαλίζει ο εξαιρετικά άκαμπτος κλωβός επιβατών, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να επιτυγχάνει την ελάχιστη δυνατή παραμόρφωση και το μέγιστο δυνατό χώρο επιβίωσης σε τέτοιες καταστάσεις. Για την απόσβεση των υψηλών φορτίων μιας σύγκρουσης, τα εμπρός, πλαϊνά και πίσω τμήματα του κλωβού επιβατών προστατεύονται από ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.

Αφού ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές σύγκρουσης, εξετάστηκε η ασφάλεια των ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Η μπαταρία του Ampera, που αποτελείται από 288 κυψέλες σε εννέα διαφορετικές μονάδες, βρίσκεται στο κέντρο, σε θέση πλήρως προστατευμένη. Χάρη στην έξυπνη δομική σχεδίαση του αυτοκινήτου, η μπαταρία προστατεύεται στις εμπρόσθιες και πλευρικές συγκρούσεις και παραμένει στη θέση της. Ενώ για την ασφάλεια των ηλεκτρικών συστημάτων μετά τη σύγκρουση στόχος είναι η απουσία υψηλής τάσης, σε μία επείγουσα κατάσταση η μπαταρία υψηλής τάσης αποσυνδέεται εύκολα από τις ομάδες διάσωσης.  Μετά από μία σύγκρουση, δεν πρέπει να  υπάρχει διαρροή ηλεκτρολυτών στην καμπίνα του Ampera, ενώ εκτός της καμπίνας επιβατών και της μπαταρίας, η ελάχιστη ποσότητα ηλεκτρολυτών που μπορεί να ανιχνευτεί είναι επτά τοις εκατό.

Πέντε αστέρια για το Ampera



Η Μαρίνα Σάττι τραγουδά για πρώτη φορά live το «Ζάρι»
Η Μαρίνα Σάττι τραγουδά για πρώτη φορά live το «Ζάρι»
Λανσάρει το δικό του νερό ο Κριστιάνο Ρονάλντο
Λανσάρει το δικό του νερό ο Κριστιάνο Ρονάλντο
Conference League: Τα εισιτήρια του τελικού στην OPAP Arena - Πόσα θα πάρουν οι φιναλίστ
Conference League: Τα εισιτήρια του τελικού στην OPAP Arena - Πόσα θα πάρουν οι φιναλίστ
Το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ με αμέτρητες αγορές σε super αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
Το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ με αμέτρητες αγορές σε super αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved