«Σχεδόν αδύνατο το μοντάζ»

«Σχεδόν αδύνατο το μοντάζ»

Ο διευθυντής του κέντρου ηχογραφήσεων Μεγάρου Mουσικής, Νίκος Εσπιαλίδης, υποστήριξε πως είναι σχεδόν αδύνατη η συρραφή ηχητικού υλικού.

Τη δική του διάσταση στο… θέμα των ημερών, έδωσε ο διευθυντής του κέντρου ηχογραφήσεων Μεγάρου Mουσικής, Νίκος Εσπιαλίδης, ο οποίος φιλοξενήθηκε στον «Sentra 103,3».
Ο κ.Εσπιαλίδης υποστήριξε πως είναι πολύ δύσκολη η συρραφή ηχητικού υλικού, ενώ σύμφωνα με τη δική του εμπειρία δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα.

Για τον αν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα επιλογής και συρραφής ηχητικού από διαφορετικές συνομιλίες:

«Κάτω από ορισμένες συνθήκες γίνεται, αλλά μου φαίνεται παρωχημένο. Είναι πολλή η δουλειά που πρέπει να πέσει και από ένα αρκετά μεγάλο τεχνικό τιμ που μου κάνει εντύπωση. Θα πρέπει να υπάρχει ένα αρκετά σημαντικό οικονομικό ή άλλης μορφής κίνητρο για να μπει κάποιος σε αυτή τη διαδικασία.

Με τα software, από αυτά που ξέρουμε εμείς που ασχολούμαστε με τον ήχο της μουσικής, μου φαίνεται αρκετά δύσκολο έως αδύνατο. Λέω δύσκολο έως αδύνατο γιατί πρόκειται για κάτι πολύ επίπονο. Έχει πάρα πολύ όγκο δουλειάς και είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις τις χροιές της φωνής και τη ροή του λόγου. Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες για να κάνεις κάτι τέτοιο, θα πρέπει να πρόκειται για υπερπαραγωγή.

Η τεχνολογία είναι ένα μέσο, αλλά όχι αυτοσκοπός. Μη γελιόμαστε, με την τεχνολογία δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα, παρά μόνο κάτω από πολύ ειδικές συνθήκες. Μπορεί να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας στην ταινία Avatar που κόστισε μερικά εκατομμύρια δολάρια, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο για το σκοπό που αναφερόμαστε μου φαίνεται πάρα πολύ παρωχημένο. Είναι η δική μου γνώμη αλλά μπορεί να είναι και λάθος.

Απ' όσο ξέρω στην Ελλάδα τα software αυτά, επειδή γίνονται δουλειές πολύ συγκεκριμένες σχετικά με το τραγούδι, δεν έχουν αναπτυχθεί. Δεν είμαι απόλυτος, δεν ξέρω τα πάντα και κανείς δεν μπορεί να τα ξέρει. Όπως και να έχει το πράγμα μιλάμε για συνέχεια λόγου που εκτός από το μοντάζ των λέξεων χρειάζονται να φτιαχτούν η χροιά, η ένταση και ο τονισμός της φωνής. Δεν τα έχω ακούσει τα ντοκουμέντα. Δεν έχω άποψη. Αλλά για να κάνει κάποιος πραγματική αξιολόγηση θα πρέπει να έχει στην κατοχή του τα πρωτότυπα υλικά».

Για τον αν έχει ξανασυμβεί στην Ελλάδα τέτοιου είδους επεξεργασία ήχου:

«Από την προσωπική μου εμπειρία στο χώρο, εδώ και 25 χρόνια, δεν μου έχει συμβεί τέτοια περίπτωση».



Τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων της ημέρας (3/5) - «Πτήση» Παναθηναϊκού, «Μύθος» Ολυμπιακός
Τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων της ημέρας (3/5) - «Πτήση» Παναθηναϊκού, «Μύθος» Ολυμπιακός
Euroleague: Τώρα έχει... ΟΑΚΑ o Παναθηναϊκός AKTOR, για το θαύμα ο Ολυμπιακός - Πότε είναι τα Game 5
Euroleague: Τώρα έχει... ΟΑΚΑ o Παναθηναϊκός AKTOR, για το θαύμα ο Ολυμπιακός - Πότε είναι τα Game 5
Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (03/05) - Με Φενέρμπαχτσε - Μονακό για την Euroleague
Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (03/05) - Με Φενέρμπαχτσε - Μονακό για την Euroleague
Επαφές της Τσέλσι με Έβερτον για Πίκφορντ!
Επαφές της Τσέλσι με Έβερτον για Πίκφορντ!
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved