Τα οικονομικά αποτελέσματα της Forthnet-Nova
Η Forthnet-Nova ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2ο τρίμηνο του 2015.
Τα σημαντικά στοιχεία που ανακοίνωσε η συνδρομητική πλατφόρμα, αφορούν σε ενίσχυση της συνδρομητικής της βάσης παρά την οικονομική κατάσταση στη χώρα. Συγκεκριμένα η εταιρεία κατέγραψε 2% αύξηση στις συνολικές συνδρομές σε ετήσια βάση, 5,9% αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play σε ετήσια βάση, 5,5% αύξηση σε συνδρομητές Nova σε ετήσια βάση και o 0,3% αύξηση σε συνδρομητές LLU σε ετήσια βάση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Αποτελέσματα 2ου τριμήνου 2015
11 Αυγούστου 2015
Σημαντικά Σημεία
- Ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον.
- 2% αύξηση στις συνολικές συνδρομές σε ετήσια βάση
- 5,9% αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play σε ετήσια βάση
- 5,5% αύξηση σε συνδρομητές Nova σε ετήσια βάση
- 0,3% αύξηση σε συνδρομητές LLU σε ετήσια βάση
- Έσοδα Α΄ Εξαμήνου στα 182,7 εκατ. ευρώ
- Προτεραιότητα στη βελτιστοποίηση της κοστολογικής βάσης
|
06M 2015 |
06M 2014 |
Δ |
Συνολικές συνδρομές |
1.173.314 |
1.150.391 |
2,0% |
Μοναδικά νοικοκυριά |
808.587 |
805.972 |
0,3% |
Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play |
364.727 |
344.419 |
5,9% |
Συνδρομητές Broadband |
664.226 |
667.819 |
-0,5% |
Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα |
509.088 |
482.572 |
5,5% |
(.000€) |
Q2 2015 |
Q2 2014 |
Δ |
06M 2015 |
06M 2014 |
Δ |
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα) |
90.830 |
98.881 |
-8,1% |
182.826 |
196.326 |
-6,9% |
Δημοσιευμένα EBITDA |
12.367 |
16.318 |
-24,2% |
26.922 |
32.290 |
-16,6% |
Προσαρμοσμένα EBITDA |
14.617 |
16.318 |
-10,4% |
29.172 |
32.290 |
-9,7% |
Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:
«Στο δεύτερο τρίμηνο του 2015 τα βασικά μεγέθη της εταιρείας παρουσίασαν ανάλογη επίδοση με αυτή του πρώτου τριμήνου. Η συνδρομητική μας βάση συνεχίζει να αυξάνεται σε ετήσια βάση, παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Υπό τις δεδομένες συνθήκες, παραμένουμε συντηρητικοί και εστιάζουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και στη βελτιστοποίηση της κοστολογικής μας βάσης».
Λειτουργικά Αποτελέσματα
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 2ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 364,7 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5,9%, σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.
|
Q2 2015 |
Q2 2014 |
Δ |
Νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες |
364.727 |
344.419 |
5,9% |
Ποσοστό νοικοκυριών με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες |
45,1% |
42,7% |
2,4π.μ. |
Νέα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες |
-4.354 |
20.873 |
-120,9% |
Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 η Forthnet παρέμεινε ο κορυφαίος εναλλακτικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος, ενώ οι ενεργοί συνδρομητές LLU αυξήθηκαν κατά 0,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς ανήλθαν στους 641,9 χιλιάδες.
|
Q2 2015 |
Q2 2014 |
Δ |
Συνδρομητές Broadband[1] |
664.226 |
667.819 |
-0,5% |
Νέοι συνδρομητές |
-16.319 |
4.304 |
-479,2% |
Ενεργοί συνδρομητές LLU |
641.970 |
640.193 |
0,3% |
Ποσοστό LLU |
96,6% |
95,9% |
0,7π.μ. |
Νέοι συνδρομητές LLU |
-3.863 |
13.023 |
-130% |
Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές |
Ν/Α |
49,5% |
Ν/Α |
Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU |
31,4% |
32,5% |
-1,1π.μ. |
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,5% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 509,1 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.
|
Q2 2015 |
Q2 2014 |
Δ |
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα |
509.088 |
482.572 |
5,5% |
Οικονομικά Αποτελέσματα
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο εξάμηνο του 2015, ανήλθε στα €182,7εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Τα προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό έσοδα, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, μειώθηκαν κατά 6,9%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο εξάμηνο κατά €3,1 εκατ.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2ο τρίμηνο του 2015, ανήλθε στα €90,8εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη ως προς το λογιστικό χειρισμό των εσόδων, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, είναι στο επίπεδο του -8,1%.Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 2ο τρίμηνο κατά €1,2 εκατ.
Ανάλυση εσόδων (€ ‘000) |
Q2 2015 |
Q2 2014[2] |
Δ |
06M 2015 |
06M 20142 |
Δ |
Λιανική |
70.451 |
75.092 |
-6,2% |
142.509 |
151.090 |
-5,7% |
Λιανική -Telco |
36.054 |
40.125 |
-10,1% |
72.856 |
81.740 |
-10,9% |
Λιανική - PayTV |
34.397 |
34.967 |
-1,6% |
69.653 |
69.350 |
0,4% |
Εταιρικοί πελάτες |
14.747 |
15.419 |
-4,4% |
28.761 |
29.910 |
-3,8% |
Εταιρικοί πελάτες (Ομαλοποιημένα)3 |
14.817 |
16.759 |
-11,6% |
28.914 |
31.893 |
-9,3% |
Εταιρικοί πελάτες -Telco |
9.851 |
10.640 |
-7,4% |
18.727 |
20.065 |
-6,7% |
Εταιρικοί πελάτες -Telco (Ομαλοποιημένα)3 |
9.921 |
11.980 |
-17,2% |
18.880 |
22.047 |
-14,4% |
Εταιρικοί πελάτες - Pay TV |
4.896 |
4.779 |
2,4% |
10.033 |
9.846 |
1,9% |
Διαφήμιση |
2.086 |
3.211 |
-35,0% |
3.711 |
6.850 |
-45,8% |
Λοιπά έσοδα |
3.476 |
3.818 |
-9,0% |
7.693 |
6.493 |
18,5% |
Κύκλος εργασιών |
90.760 |
|