Οι 5 καλύτερες τροφές για μετά το γυμναστήριο
SHARE

Οι 5 καλύτερες τροφές για μετά το γυμναστήριο

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που μπορείς να καταναλώσεις μετά το γυμναστήριο...

Σου έχει συμβεί αμέτρητες φορές, επιστρέφοντας σπίτι από μία σκληρή προπόνηση στο γυμναστήριο να ψάχνεις τα ντουλάπια της κουζίνας για να βρεις ένα μικρό… δωράκι να κάνεις στον εαυτό σου. Παρακάτω σου έχουμε φτιάξει μία λίστα με τις 5 καλύτερες τροφές που μπορείς να σε καλοπιάσεις.

Αβγά

avga

Τα αβγά είναι η κυριότερη πηγή πρωτεΐνης, ενώ παράλληλα περιλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να ανακάμψει και να αποφύγει τις μυϊκές βλάβες που μπορεί να προκύψουν μετά από μία κοπιαστική προπόνηση. Αν σκέφτεσαι να πετάξεις τον κρόκο, καλύτερα όχι. Το «χρυσό» κέντρο του αυγού, φιλοξενεί τη μισή πρωτεΐνη, για να μην αναφέρουμε την πλούσια βιταμίνη D και το ωμέγα-3.  

Γλυκοπατάτες

glykopatates

Οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και βασική πηγή υδατάνθρακα. Οι έντονες προπονήσεις έχουν την τάση να «σπάνε» το γλυκογόνο των μυών, με αποτέλεσμα να χρειάζεσαι φυτικούς υδατάνθρακες για να τους ανακουφίσεις. Οι γλυκοπατάτες είναι το superfood που χρειάζεσαι, καθώς θα αποκαταστήσουν την παροχή γλυκογόνου, θα σε ενισχύσουν με την απαραίτητη βιταμίνη Α και περιέχουν και μία γερή δόση ινών, ικανοποιητική να σε χορτάσει.  

Αβοκάντο

avocado

Το αβοκάντο είναι η ιδανική τροφή που θα πατήσει το «start» του μεταβολισμού σου. Ένα γεύμα που περιέχει αβοκάντο μετά την προπόνηση είναι ικανό να θεραπεύσει τους μύες και τις αρθρώσεις. Πέρα από τα υγιή λίπη που είναι ζωτικής σημασίας για να απορροφηθούν από τον οργανισμό, η βιταμίνη Α και Ε, περιέχει την απαραίτητη βιταμίνη Β που βοηθάει το σώμα να μεταβολίσει καλύτερα τους υδατάνθρακες και την πρωτεΐνη.  

Πράσινο τσάι

tsai

Το πράσινο τσάι πρέπει να γίνει η αγαπημένη σου συνήθεια για μετά τις προπονήσεις. Εκτός από το καφεϊνούχο «ξύπνημα» που προσφέρει, περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν να μεταβολίσεις το λίπος και να αποφύγεις φλεγμονές που θα σου προκαλούσαν αφόρητο μυϊκό πόνο.  

Σοκολατούχο γάλα

sokolatouxo

Μπορεί να σε παραξενεύει ως επιλογή, όμως το σοκολατούχο γάλα θα σου παρέχει όλη την ενυδάτωση που χρειάζεται ο οργανισμός σου μετά την προπόνηση και τα επιπλέον στοιχεία, όπως τους υδατάνθρακες, το ασβέστιο και τις πρωτεΐνες που σε βοηθάνε να αναρρώσεις γρηγορότερα. Επιπλέον, το σοκολατούχο γάλα είναι ικανό να αποκαταστήσει όλο το μυϊκό γλυκογόνο που έχασες κατά τη διάρκεια της προπόνησης. 


Τρομερή κίνηση Πιτίνο και αποθέωση στο αεροπλάνο! (video)
Τρομερή κίνηση Πιτίνο και αποθέωση στο αεροπλάνο! (video)
«Εμφύλιος» στην οικογένεια Παπανδρέου: Κόντρα Γιώργου – Νίκου για το Σκοπιανό
«Εμφύλιος» στην οικογένεια Παπανδρέου: Κόντρα Γιώργου – Νίκου για το Σκοπιανό
Euroleague: Πολυτιμότερος ο Κλάιμπερν
Euroleague: Πολυτιμότερος ο Κλάιμπερν
Η θέση του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ μετά την ήττα στο Κάουνας (photos)
Η θέση του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ μετά την ήττα στο Κάουνας (photos)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies