Τροφές που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς like a pro
SHARE

Τροφές που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς like a pro

Αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες στον ύπνο, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να αντεπεξέλθεις στις απαιτήσεις της καθημερινότητας, είμαστε εδώ για εσένα!

Έχουμε καταγράψει παρακάτω τις εφτά τροφές, που αν εμπλουτίσεις με αυτές την ημερήσια διατροφή σου, θα έχεις κάθε βράδυ τον ύπνο στο τσεπάκι σου.

  1. Καρύδια

Τα καρύδια περιέχουν μελατονίνη, της ορμόνη που σε βοηθάει να χαλαρώνεις και να κοιμάσαι. Όταν το σώμα σου την παράγει, όλα «σκοτεινιάζουν», ενώ οι τροφές που την περιλαμβάνουν προκαλούν υπνηλία. Μία «χούφτα» δύο ώρες πριν αποφασίσεις να ξαπλώσεις, είναι η κατάλληλη ποσότητα.

  1. Βύσσινο

Η μελατονίνη επίσης εμπεριέχεται και στο βύσσινο. Ένα ποτήρι το πρωί και ένα το βράδυ, μπορεί να προσθέσει 40’ λεπτά επιπλέον στον ύπνο σου.

ypnos2

  1. Ρύζι

Έχει αποδειχθεί πως μία με δύο κούπες ρύζι πριν το ύπνο, είναι η ιδανική ποσότητα για να κοιμηθείς γρηγορότερα. Αυτό πιθανότατα συμβαίνει γιατί ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τον υδατάνθρακα για να παράγει σεροτονίνη, που δημιουργεί την αίσθηση της χαλάρωσης.

  1. Αβγά

Πρόσφατες έρευνες απέδειξαν πως τροφές που περιλαμβάνουν βιταμίνη D, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία του ύπνου. Μία από αυτές τις τροφές είναι τα αβγά. Η συγκεκριμένη βιταμίνη, στοχεύει σε συγκεκριμένους νευρώνες του εγκεφάλου που έχουν να κάνουν με τον ύπνο.

  1. Ζεστό γάλα

Το γάλα εμπεριέχει κάλιο και την απαραίτητα βιταμίνη D που αναφέραμε παραπάνω. Η υψηλή του θερμοκρασία, θα ανεβάσει και τη θερμοκρασία το οργανισμού. Το σώμα θα χρειαστεί να επιστρέψει στη φυσιολογική του θερμοκρασία και αυτή η διαδικασία είναι που θα επιταχύνει και τη διαδικασία του ύπνου.

 ypnos3

  1. Γλυκοπατάτα

Οι γλυκοπατάτες περιλαμβάνουν κατά μέσο όρο 542mg. κάλιο, το απαραίτητο 10% που χρειάζεται να λαμβάνουμε ημερησίως. Όπως το μαγνήσιο, έτσι και το κάλιο προστατεύει τους μύες μας από βραδινούς «εφιάλτες», όπως είναι οι κράμπες στα πόδια. Οι γλυκοπατάτες όπως και τα καρότα περιλαμβάνουν τους υδατάνθρακες που ο εγκέφαλος χρειάζεται για να παράγει την απαραίτητη σερατονίνη που θα μας βοηθήσει να κοιμηθούμε πιο εύκολα.

  1. Χαμομήλι

Μία κούπα χαμομήλι περιλαμβάνει όλα τα συστατικά που θα απομακρύνουν το άγχος και το στρες για να πέσεις για ύπνο με μεγαλύτερη ευκολία και να μην στριφογυρίζεις στο κρεβάτι σου. Η λειτουργία του είναι παρόμοια με αυτή που περιγράψαμε παραπάνω στο ζεστό γάλα, ενώ μερικά βότανα, όπως το χαμομήλι ή η βαλεριάνα, είναι γνωστό ότι βοηθούν στη διαδικασία του ύπνου.


Τρομερή κίνηση Πιτίνο και αποθέωση στο αεροπλάνο! (video)
Τρομερή κίνηση Πιτίνο και αποθέωση στο αεροπλάνο! (video)
«Εμφύλιος» στην οικογένεια Παπανδρέου: Κόντρα Γιώργου – Νίκου για το Σκοπιανό
«Εμφύλιος» στην οικογένεια Παπανδρέου: Κόντρα Γιώργου – Νίκου για το Σκοπιανό
Euroleague: Πολυτιμότερος ο Κλάιμπερν
Euroleague: Πολυτιμότερος ο Κλάιμπερν
Η θέση του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ μετά την ήττα στο Κάουνας (photos)
Η θέση του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ μετά την ήττα στο Κάουνας (photos)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies