Η Gillette γιορτάζει τη δύναμη των ανδρών να επιλέγουν την εμφάνισή τους

Η Gillette γιορτάζει τη δύναμη των ανδρών να επιλέγουν την εμφάνισή τους

Ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του Rogue One: A Star Wars Story, της πρώτης ανεξάρτητης ταινίας με θέμα από τη μυθολογία του Star Wars, δύο από τις πιο εμβληματικές καταναλωτικές μάρκες στον κόσμο, δίνουν ζωή στις ιστορίες που βρίσκονται πίσω από κάθε πρόσωπο.

Η Gillette, η κορυφαία μάρκα προϊόντων ανδρικής περιποίησης, παρουσιάζει τη διεθνή καμπάνια «Κάθε Ιστορία έχει ένα Πρόσωπο», σε συνεργασία με την Lucasfilm.

Καθώς η ταινία Rogue One αφηγείται την ιστορία που βρίσκεται πίσω από τους γενναίους Επαναστάτες, η ιστορία της Gillette μιλά για τη δύναμη που κρύβεται πίσω από το πρόσωπο κάθε άνδρα, καθώς προετοιμάζεται για τις προκλήσεις μιας καινούριας μέρας. Το πρόσωπο είναι το μέσο με το οποίο κάθε άνδρας επικοινωνεί την ιστορία του, όταν όλα τα άλλα αφαιρούνται. Γι’ αυτό και υπάρχει δύναμη στην εμφάνιση που επιλέγουν οι άνδρες να δημιουργούν για τον εαυτό τους.

Η καμπάνια «Κάθε Ιστορία έχει Πρόσωπο»

Η καμπάνια της Gillette «Κάθε Ιστορία Έχει Πρόσωπο» παρουσιάστηκε την 1η Νοεμβρίου 2016, με την παρουσίαση ενός μακράς διάρκειας σποτ, το οποίο συνδέει τις ιστορίες των αγνώστων προσώπων στο σύμπαν του Star Wars με τη θεμελιώδη αλήθεια ότι το πρόσωπο κάθε ανθρώπου διηγείται την ιστορία του, μέσα από την εμφάνιση που επιλέγει να δημιουργήσει. 

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Ελάτε να τσακωθούμε λίγο για τον Πελέ και τους ά(μπα)λλους
Ελάτε να τσακωθούμε λίγο για τον Πελέ και τους ά(μπα)λλους
Απάντησε στον Κούγια ο Παράσχος: «Η ψυχιατρική επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια»
Απάντησε στον Κούγια ο Παράσχος: «Η ψυχιατρική επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια»
Τερματοφύλακας της χρονιάς ο Μπουφόν
Τερματοφύλακας της χρονιάς ο Μπουφόν
Τα πήρε όλα και... έφυγε ο Κριστιάνο Ρονάλντο!
Τα πήρε όλα και... έφυγε ο Κριστιάνο Ρονάλντο!
Το «φαινόμενο» Μάκης Δημάκης στην κορυφή της προτίμησης του κόσμου
Το «φαινόμενο» Μάκης Δημάκης στην κορυφή της προτίμησης του κόσμου
Ραγδαίες εξελίξεις - Ο Ραχόι προχωρά σε άρση της αυτονομίας της Καταλονίας
Ραγδαίες εξελίξεις - Ο Ραχόι προχωρά σε άρση της αυτονομίας της Καταλονίας
Δώρα Ζέμπερη: Ο δολοφόνος την έσερνε για 80 μέτρα - Πού στρέφονται οι έρευνες της Αστυνομίας
Δώρα Ζέμπερη: Ο δολοφόνος την έσερνε για 80 μέτρα - Πού στρέφονται οι έρευνες της Αστυνομίας
Δολοφονία Β' Νεκροταφείο: Ξέσπασε η αδερφή της 32χρονης - «Όποιος κι αν είναι θα τον σκοτώσω»
Δολοφονία Β' Νεκροταφείο: Ξέσπασε η αδερφή της 32χρονης - «Όποιος κι αν είναι θα τον σκοτώσω»

«Είναι απίστευτα συναρπαστικό να δουλεύουμε με μια θρυλική σειρά ταινιών, η οποία προσεγγίζει το ανδρικό μας κοινό και αναδεικνύει την ιστορία που κρύβεται πίσω από το πρόσωπο και την εμφάνιση που επιλέγει κάθε άνδρας», είπε ο John Mang, Vice President, Global Gillette. «Τα προϊόντα της Gillette, της κορυφαίας μάρκας στον κόσμο για την ανδρική περιποίηση, εξασφαλίζουν στους άνδρες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τη δική τους ιστορία και να συνεχίσουν δυναμικά το ταξίδι τους -όποιες κι αν είναι οι προκλήσεις που θα συναντήσουν στην πορεία», πρόσθεσε.

Η καμπάνια περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εμβληματικά αντικείμενα των δύο «κόσμων», όπως τα μοναδικά Rogue One: A Star Wars Story Special Edition Gift Packs. Η συλλεκτική αυτή έκδοση, με ειδικά σχεδιασμένη συσκευασία, περιλαμβάνει προϊόντα Gillette τα οποία παρέχουν σε κάθε άνδρα την ακρίβεια που χρειάζεται, για να κατακτήσει το Γαλαξία.

Η ειδική έκδοση, που διατίθεται στα καταστήματα από 1η Νοεμβρίου, κυκλοφορεί σε τρεις ειδικές συσκευασίες με κλασσικούς χαρακτήρες του Star Wars και αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο για να διαμορφώσει και να εκφράσει κάθε άνδρας την ιστορία που θέλει να πει στον κόσμο.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης