Η διαφήμιση αλλάζει λόγω Ιντερνετ

Η διαφήμιση αλλάζει λόγω Ιντερνετ

Τον τρόπο λειτουργίας και τη συμπεριφορά της αλλάζει άρδην η διαφημιστική βιομηχανία, καθώς προσανατολίζεται σε «ολοκληρωμένες» καμπάνιες με διαφοροποιημένο concept στον διαφημιστικό χωροχρόνο του Διαδικτύου και της τηλεόρασης.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen (Key Media Questions) που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα «Ο Κόσμος του Επενδυτή».

Το γεγονός οφείλεται, αφενός μεν στο ότι το 71% της παγκόσμιας κοινότητας κάνει χρήση και του Διαδικτύου και της τηλεόρασης, αφετέρου στο ότι το 59% παρακολουθεί πλέον τηλεόραση από τον υπολογιστή, κάνοντας interactive χρήση του τηλεοπτικού προγράμματος.

Ο καταναλωτής λοιπόν αποτελεί για τα ΜΜΕ «κινούμενο στόχο», καθώς η ιδιότητα του τηλεθεατή δεν ακυρώνει αυτή του διαδικτυακού επισκέπτη.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbomb.gr.

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος: Ο οικοδόμος έγινε αρχιτέκτονας
Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος: Ο οικοδόμος έγινε αρχιτέκτονας
Πατέρας για 5η φορά ο Σπανούλης (photo)
Πατέρας για 5η φορά ο Σπανούλης (photo)
Παναθηναϊκός Superfoods: Φορτσάρει για Μόσχα
Παναθηναϊκός Superfoods: Φορτσάρει για Μόσχα
ΑΕΚ: Το πανηγυρικό ποστάρισμα για την ανατροπή του Ντέμη (photo)
ΑΕΚ: Το πανηγυρικό ποστάρισμα για την ανατροπή του Ντέμη (photo)
Έχει σημασία να αποκτήσεις αναγνωρισμένο πτυχίο από το πρώτο Business School στην Ελλάδα
Έχει σημασία να αποκτήσεις αναγνωρισμένο πτυχίο από το πρώτο Business School στην Ελλάδα
Καιρός - Έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ: Έρχονται βροχές και καταιγίδες
Καιρός - Έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ: Έρχονται βροχές και καταιγίδες
Μοιραία πτήση: Ανασύρθηκαν νεκροί οι επιβάτες του αεροσκάφους στην Κομοτηνή
Μοιραία πτήση: Ανασύρθηκαν νεκροί οι επιβάτες του αεροσκάφους στην Κομοτηνή
Κόλαση φωτιάς στη Χαλκιδική - «Γλείφουν» τα σπίτια οι πύρινες «γλώσσες» (pics+vids)
Κόλαση φωτιάς στη Χαλκιδική - «Γλείφουν» τα σπίτια οι πύρινες «γλώσσες» (pics+vids)

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης